Mijn vriendin Paula en ik zijn 7,5 jaar samen, en zoals een echte vrouw was ze al niet meer subtiel in de hints dat ze het wel tijd vond voor een ring
Paula kreeg met valentijnsdag (14e) een cadeautje dat ze pas mocht openmaken als ik wegging. (23e)
Het was een notitieboekje, passend bij de speurtocht die ze zou gaan doen.
De rest van de week stond namelijk in het teken van letters die ze moest verzamelen, een beetje in een "wie is de mol" achtige stijl verpakt.
Vrienden , familie en kennissen zaten in het complot, zelfs collegas. Van alle kanten stroomden letters naar binnen, soms moest ze er meer moeite voor doen dan de andere keer. elke dag kreeg ze via een geheime molcomputer emails met hints toegestuurd, en zelfs onze eigen 3L vriend Rick heeft zijn steentje bijgedragen

Wat ik vantevoren niet had bedacht is dat Paula het op facebook zou zetten, en tientallen mensen waren elke dag aan het meedenken over de betekenis van de hints, en de zin die de letters uiteindelijk zouden volgen. De teller staat nu op iets van 300 reacties. Gelukkig had ik de puzzeltocht lastig genoeg gemaakt zodat Paula daadwerkelijk pas de oplossing had toen ik halverwege Duitsland op de terugweg was : de zin was : "get on your knees boy" , en zo geschiedde

Paula zei dus "Ja" , en de verloving is een feit
De bruiloft duurt nog wel even, maar ik heb zo het idee dat er nog nooit zo veel Lupo 3L's op 1 bruiloft parkeerplaats hebben gestaan :p