Met groot verdriet deel ik jullie mede dat onze 3L vriend Willem Vroon, bij velen hier bekend als "Willemvee" vandaag 25-3-2016 om 14:15 in Budapest is overleden op veel te jonge leeftijd.

Willem was een fantastisch bijzondere, aardige en inspirerende man die ik persoonlijk ben gaan beschouwen als mijn beste vriend. Onze eerste ontmoeting was toen hij in mijn groene 3L kwam proefrijden. Daarna hebben we meerdere keren afgesproken en o.a een eagle in mijn groene lupo ingebouwd. Daarna is hij op een handjevol meetings verschenen voordat hij met zijn vrouw Tineke emigreerde naar Hongarije en noodgedwongen zijn 3L moest wegdoen (later overgenomen door Foppe). In Hongarije heb ik hem tijdens 3 vakanties ( 1 ) alleen en later ook samen met mijn vrouw Paula bezocht waarbij ik bij hem thuis verbleef. Hij is voor o.a onze bruiloft in Mei 2015 naar Nederland afgereist. Maar wij hadden vooral dagelijks whatsapp / facetime contact over alledaagse dingen en deelden lief en leed met elkaar. Aanstaande dinsdag zouden we hem weer opzoeken in Hongarije. Helaas zou dat te laat blijken.
Hierbij nog een nummer waarvan ik zeker weet dat Willem het van bovenaf kan waarderen om te horen.

[youtube][/youtube]
Paula en ik gaan een hele waardevolle en inspirerende vriend missen, die ondanks de grote afstand toch altijd erg dichtbij was.
Geboren op goede Vrijdag, en gestorven op goede Vrijdag. Ook weer zo een typische Willemstreek.
Heel graag zou ik een moment willen plannen waarop geinteresseerde 3L leden een glaasje zelfgestookte (sterke!!!) whiskey van Willem kunnen nuttigen. Ik heb hier nog een houten vaatje van liggen, in mijn achterhoofd altijd bedoeld voor die gelegenheid, terwijl we luisteren naar een goed stukje muziek....en een beetje napraten met zijn allen.