Introductie EJR Autotechniek

Garagebedrijf
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Introductie EJR Autotechniek

Bericht door Nietsnut »

De kans is groot dat dat niet gebeurt omdat er bij verkeerde zelfmontage de hobbymonteur (jij) gaat klagen dat het EJR-kapje niet goed is en lekt. Dat soort dingen willen ze vermoedelijk voorkomen.

Gokje, maar ik zou het ze gewoon vragen ipv hier te klagen. Daar is dit topic niet voor bedoeld namelijk, er staat expliciet boven in de regels dat je jezelf dient te informeren naar het hoe en waarom.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Gebruikersavatar
EJR Autotechniek
Bevriend 3L garagebedrijf
Bevriend 3L garagebedrijf
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2014, 19:41
Echte naam: Eldert-Jan
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 26 feb 2002
Kilometerstand: 231545
Transmissie: Automaat
Kleur: Candy Wit - LB9A
Locatie: Drogeham (Friesland)
Contacteer:

Re: Introductie EJR Autotechniek

Bericht door EJR Autotechniek »

Blauwe3L schreef:Erg jammer dat er vanuit EJR geen losse onderdelen verkocht worden. Dacht ik een gangstelkapje te kunnen kopen om mijn gangsteller weer op te knappen wordt dit alleen nog maar verkocht incl montage. :-( :-( Erg onvriendelijk voor vrijetijdssleutelaars die zelf gangstellers al vaker uit en in elkaar gezet hebben. Ik had dit niet echt verwacht van een bedrijf dat zich zo op het forum profileert waar doorgaans iedereen het meeste zelf doet aan z'n eigen 3L. :snooty: :snooty:

Hallo ik heb u uit gelegd waarom ik de kapjes niet meer los verkoop, dit is omdat ik er in het verleden problemen mee heb gehad van mensen die zeiden dat ze het zelf wel konden.
ik heb zo menig 3l als nog moeten repareren, ook heb ik veel uren aan de telefoon gehangen om mensen zo te helpen omdat ze er niet uit kwamen.
ik snap dat u het misschien wel kunt, maar helaas hebben anderen dit dan verpest.
Ook heb ik u verteld wij door onze kapjes heen zijn ik kan ze alleen per groot aantal laten maken dit kost mij behoorlijk geld en ik vraag mij af of het de moeite waard is omdat ik er niet veel vraag meer naar heb.
Wij zijn altijd heel erg behulpzaam naar iedereen toe, ik vind deze reactie dan ook nergens op gebaseerd, ik ben juist altijd zeer vriendelijk en help iedereen waar het kan, maar soms voel ik mij een telefonische vraagbaak ik kan helaas geen auto's telefonisch repareren.
Ook weet ik van een ander bedrijf die deze kapjes heeft ze om de zelfde reden niet meer los verkoopt dus ben niet de enige.
Verder verkopen wij wel losse onderdelen, alleen de gangsteller kapjes niet meer.
Mvrgr Eldert-Jan

Afbeelding
Blauwe3L
3L Makker
3L Makker
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 feb 2017, 12:27
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 313000

Re: Introductie EJR Autotechniek

Bericht door Blauwe3L »

Nietsnut schreef:De kans is groot dat dat niet gebeurt omdat er bij verkeerde zelfmontage de hobbymonteur (jij) gaat klagen dat het EJR-kapje niet goed is en lekt. Dat soort dingen willen ze vermoedelijk voorkomen.

Gokje, maar ik zou het ze gewoon vragen ipv hier te klagen. Daar is dit topic niet voor bedoeld namelijk, er staat expliciet boven in de regels dat je jezelf dient te informeren naar het hoe en waarom.

Zie het als informatief dat mensen die dit topic lezen nu op de hoogte zijn dat ze er niet hoeven aan te kloppen voor nieuw kapje. Als dit er al in stond had ik dit niet nagevraagd. Overigens erg bijzonder dat er de aanname wordt gedaan dat mensen altijd gaan klagen.
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Introductie EJR Autotechniek

Bericht door Nietsnut »

Nietsnut schreef:De kans is groot dat dat niet gebeurt omdat er bij verkeerde zelfmontage de hobbymonteur (jij) gaat klagen dat het EJR-kapje niet goed is en lekt. Dat soort dingen willen ze vermoedelijk voorkomen.
Gokje, maar ik zou het ze gewoon vragen ipv hier te klagen. Daar is dit topic niet voor bedoeld namelijk, er staat expliciet boven in de regels dat je jezelf dient te informeren naar het hoe en waarom.
Blauwe3L schreef:Zie het als informatief dat mensen die dit topic lezen nu op de hoogte zijn dat ze er niet hoeven aan te kloppen voor nieuw kapje. Als dit er al in stond had ik dit niet nagevraagd. Overigens erg bijzonder dat er de aanname wordt gedaan dat mensen altijd gaan klagen.
Als het zuiver informatief had geweest had je dat ook in neutrale bewoording kunnen doen.
Blauwe3L schreef:Erg jammer dat er vanuit EJR geen losse onderdelen verkocht worden. Dacht ik een gangstelkapje te kunnen kopen om mijn gangsteller weer op te knappen wordt dit alleen nog maar verkocht incl montage. :-( :-( Erg onvriendelijk voor vrijetijdssleutelaars die zelf gangstellers al vaker uit en in elkaar gezet hebben. Ik had dit niet echt verwacht van een bedrijf dat zich zo op het forum profileert waar doorgaans iedereen het meeste zelf doet aan z'n eigen 3L. :snooty: :snooty:
Ik vind dit een behoorlijk klagerig stukje, het is inderdaad wel duidelijk nu dat EJR gen losse kapjes levert wegens einde voorraad en ondeskundige montage van de klant.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
3L-Emiel
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2443
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
Autotype: Overige autotypes
Brandstof: Normale diesel

Re: Introductie EJR Autotechniek

Bericht door 3L-Emiel »

Dank voor je antwoord EJ.
Gebruikersavatar
foppe
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 4120
Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
Echte naam: hou ik lekker geheim
Autotype: Audi A2 1.2TDI
Productiedatum: 14 nov 2001
Kilometerstand: 506.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
Brandstof: Normale diesel
Locatie: North of Holland

Re: Introductie EJR Autotechniek

Bericht door foppe »

Duidelijk verhaal Eldert Jan :handgestures-thumbupright:
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs :cool:

3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
Plaats reactie

Terug naar “EJR Autotechniek - Kootstertille”