Maiskolf in kruidenkaas:

Wilde zalm met verse pesto en zongedroogde tomaat:

6 porties waarvan 1 onbesproken wegens een afzegging; wie o wie???

Fotocredits: Don Jose
Haha eerst eens iemand die mij ambtenaar bestempelt en nu jij mij kokNietsnut schreef:Don Jose stuurde me net dit al door: wist ik veel dat hij kok is...
Neem aan via de A2-A12 maar maakt me niet veel uit.reichbus schreef:Ja da's een mooie, dat is vlak bij mijn huis, zo rijd ik altijd naar de snelweg toe. Rij je dan via de A2 ('s-Hertogenbosch en dan richting Utrecht) of de A12 (tot Utrecht en daar de A2 op)?rob.showa schreef:Niet helemaal.reichbus schreef:Ben ik nou eigenlijk de enige die vanaf het zuid-oosten komt? Zo'n eenzaam ondergepekeld taftgroen hupke? Edit: nee, Johan komt ook nog.
Moet werken tot 11 uur en vertrek dan vanuit Nijmegen (NXP / Dukenburg).
Kan effe via Wijchen rijden, carpoolplaats aan de rotonde bij de A326 vlak voor knp Bankhoef?
Zal zijn rond 11.10
Ik zal er rond die tijd zijn. Als je er nog niet mocht zijn wacht ik even.
1. SamBYM schreef:Bij deze offeren wij ons wel op om de onbesproken portie DonJoseCulinairiteit tot ons te nemen
Anders kunnen we toch een keertje bij don in zijn restaurant een vissie gaan etenKanerr schreef:Geen probleem Donwas meer een grapje voor Mike
voor de volgende keer wel visje!
Tot vanmiddag allemaal!
Don 3L Jose schreef:1. SamBYM schreef:Bij deze offeren wij ons wel op om de onbesproken portie DonJoseCulinairiteit tot ons te nemen
2. Robico2 BYM
3. Ap
4. Foppe
5. Rob Showa
6. Mark
Kanerr schreef:Geen probleem Donwas meer een grapje voor Mike
voor de volgende keer wel visje!
Tot vanmiddag allemaal!
Don 3L Jose schreef:Haha eerst eens iemand die mij ambtenaar bestempelt en nu jij mij kok