Deze zondag al gespot (niet eerder de tijd gehad om hem op t forum te knallen)
's Ochtends zat deze in Leeuwarden achter mij en 'smiddags zag ik hem in Wirdum staan
's Ochtends zat deze in Leeuwarden achter mij en 'smiddags zag ik hem in Wirdum staan
Deze kwam ik gisteren geparkeerd ook in Leeuwarden tegen, twee straten van mij vandaan. De teller staat nu op 3L(eeuwarden) Helaas gaat een mini-meet niets worden aangezien je dan meer dan 2 verschillende kleuren moet hebben.
Dat Is dus het meest achterlijke wat je naar mijn mening kunt doen, een koptelefoon op in de auto.
Hulpdiensten hoor je niet, omdat je de gehoorgang geheel afsluit. Als je dan zonodig je eigen muziek wil luisteren zorg dan voor een fatsoenlijke radio met USB, Aux, Line-in en/of BT voor handsfree.
Polo schreef:Op schiphol een Zilvere 3L met panorama dak en met BioFuel sticker ofzo. Stond geparkeerd bij de Total.
Sndg schreef:En vanmiddag op de Heereweg in Lisse, een zilveren 3L met dakje..
Had pas laat door dat het een 3L was, dus kenteken niet kunnen zien
Guys, zeer waarschijnlijk was ik dat. Lees het nu pas
Woon in Lisse, en werk op schiphol, soms parkeer ik bij de Total (weekend of nacht) En heb natuurlijk een panodak en bio stickers.
Kenteken is 85-LKF-5
Verbruik: 3.47L/100KM (1 op 29) gemeten over 30.000km
Deze kwam ik gisteren geparkeerd ook in Leeuwarden tegen, twee straten van mij vandaan. De teller staat nu op 3L(eeuwarden) Helaas gaat een mini-meet niets worden aangezien je dan meer dan 2 verschillende kleuren moet hebben.
Reflex- en moonsilver tellen als 2 verzchillende kleuren
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow]topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raamstopic
gister op de parkeerplaats AH Boonstra in Den Helder gewoon een minimeet! Waarschijnlijk was ik de enige die er van op de hoogte was en waren de andere eigenaren lekker hun avondmaal aan het samenstellen. Maar 't gaat om 't idee...
tsja ik ben niet de hele dag thuis en als ik thuis ben kijk ik niet de hele dag naar auto,s.
sorry hoor maar heb hem echt niet gezien.
groeten uit emmen.
by the way, ik heb wel een gele zien staan bij mij achter op de parkeerplaats.
Bresjee99 schreef:gister op de parkeerplaats AH Boonstra in Den Helder gewoon een minimeet! Waarschijnlijk was ik de enige die er van op de hoogte was en waren de andere eigenaren lekker hun avondmaal aan het samenstellen. Maar 't gaat om 't idee...