Klinkt als:
Mikjeee schreef: De zomerbanden die bij aankoop van de Lupo eronder zaten, bevallen me voor geen meter (landsail)

Mikjeee schreef: De zomerbanden die bij aankoop van de Lupo eronder zaten, bevallen me voor geen meter (landsail)

Whaha, ja opzich best wel..Willemvee schreef:Klinkt ook al gewoon helemaal fout vind je niet?
Klinkt als:

Dan reed ik jou tegemoet denk ik ? Kan me herinneren dat ik dacht "Hee, nog een 3L hier"NicoTDI schreef:Ik zag je Maandag nog rijden in Elten

Neej alleen maandag was is er ;-)Mikjeee schreef:Kwam gisteren ook een blauwe 3L tegen in elten, was je dat ook?

Dan rijden er toch meer 3L's rond als ik dacht..3lmaniac schreef:Neej alleen maandag was is er ;-)Mikjeee schreef:Kwam gisteren ook een blauwe 3L tegen in elten, was je dat ook?

De originele stoelen vind ik ook niks, heb 3 jaar terug een auto-ongeluk gehad en sindsdien is mijn rug alleen maar ellende, helemaal in de auto nu.Nietsnut schreef:Dat is inderdaad een van de beste upgrades die je kunt doen, een setje recaro's inbouwen. Ik heb het idee dat de originele stoelen een soort wip-effect op mijn rug hebben; of de onderkant van mijn rug raakt de zitting, of de bovenkant. Erg vermoeiend.

Mikjeee schreef:Zo, hehe, het duurt even maar de achterbank zit er ook eindelijk in, nu hebben we weer een compleet interieur![]()
Alleen nog even stofzuigen, dan is alles weer netjes.

....?