Folie van 20% heb ik erop zitten. Ik vond de 5% net wat te donker.

Goed zoeken loont!luposuctie schreef:ziet er top uit hoor!!!
ik moest 2 jaar gelden 200 betalen voor hetzelfde resultaat

Golf 4 is anders. Gaten kwam niet overeen.Joch3m schreef:Wat moest er dan aangepast worden? Die dingen passen er toch gewoon zo in?

Via chinese webshop Aliexpres besteld. Kostte me 7 Dollar. Duurde wel 5 weken, maar dat maakt niet uit. Lijkt me een koopje, toch?reichbus schreef:Waar heb je die pookknop vandaan? Ik ben ook nog op zoek naar eentje die er wat mooier uit ziet dan die ik nu heb. Op de sloop moet je altijd maar weer afwachten wat je krijgt.
Moesten weer ff wat dingen gedaan worden aan de luup. Hij mag zo af en toe ook verwend worden!foppe schreef:Zo stefan je bent lekker bezig man

Aan de achterkant lager hoeft niet perse bij mij, heb accu in achterbak + Subwoofer en versterker, dat weegt genoeg.3L-Dnadave schreef:Schroefsetje is idd prima, zit er bij mij nu 1.5 jaar en 70.000km onder, bevalt goed, vooral de stabiliteit in (snelweg)bochten en met harde wind is gewoon super toegenomen. Vooral omdat ik hem achter relatief meer heb verlaagd dan voor, waardoor het zwaartepunt iets meer naar achter is komen te liggen, iets wat de lupo 3L goed kan gebruiken!
Voor het geld wat deze setjee kosten zou het al lonen als ze slechts 100.000km mee zouden gaan trouwens

Die aantal dagen kloppen wel aardig vaak hoor :preichbus schreef:12 dollar is ook niet verkeerd, maar ik heb hem meteen even besteld voor dit vriendenprijsje. Duurt wel 39 tot 60 dagen voordat ik hem heb, maar ik rij nu al dik twee jaar zo rond dus dat overleef ik ook nog wel.