Ik lees hier nu zon 4 jaar mee en stel me nu dan toch maar voor:
Ik kom uit Tilburg en kocht in 2012 in een niet teruggeklokte A2 3L kristallblau metallic met 161.000 km.
Alles ging eraan kapot en ik heb er in 50.000 km ongeveer 5000 euro ingestoken, koppeling, bakrevisie, gangstellerdeksel van JB.
Toen kwam ik een 3L tegen op auto1.com.
Deze auto zou volgens de advertentie van auto1 "schadevrij zijn volgens de vorige eigenaar" maar dat bleek anders zo erg dat de auto achterschade had en twee linker portieren in een totaal andere kleur en schade
Prachtig bedrijf , moet je zeker zaken mee gaan doen als je de kans krijgt. (NOT!)
Ik heb de auto gekocht en er zit voor meer dan 10.000 euro rekeningen binnen 4 jaar waaronder 1 van JB van 2500 , dat was dan wel positief maar het is werkelijk een draak van een auto van buiten.
De auto rijd ik zelf mee en mijn vriendin rijdt nu mijn 'aude' 3L die staat na 4 jaar op 274K.
Ik kwam in februari per toeval nóg een 3L tegen, die ik voor onderdelen bij heb gekocht. Ik heb hier voor mezelf en voor een vriend met een A2 3L al het een en ander afgetrokken. Ik wilde deze in eerste instantie maken, heb de kop gereviseerd en laten verbussen voor 500 euro maar het onderblok was krom! Had ik natuurlijk iets eerder moeten controleren dan voor na koprevisie
Bovendien met twee 3L's voor de deur kan het zeker geen kwaad om alles op voorraad te hebben
Ik wilde wel wat foto's plaatsen maar dat ga ik nog even uitvogelen hier.
gr Lukas