Activate schreef:Zo vandaag ook aan de hobby geweest met teleurstellende resultaten helaas...
Ik heb afgelopen week een hendel gekocht voor de cruisecontrol(ben ik ook van het vervelende getikker af) maar er zit een andere kabel bij?
Ik heb mij telefoon niet bij de hand maar er zitten een extra blauw zwarte draad met extra connector en aan de zwarte draad van de hendel af zit een witte samen met een geel/zwarte??
Ik zal morgen wel even foto's er bij plaatsen, lijkt mij het makkelijkste om de penbeztting origineel te maken dat zwart op zwart zit en wit op wit, rood en blauw kloppen namelijk wel en dan tevens zwart door te leggen naar de remlichtschakelaar?
Waar heb jij die hendel vandaan? Bij Cumcartec krijg je er een handleiding bij. Als hij van hun af komt, heeft de hendel een extra connector met een blauwe en een zwarte draad. Deze is dan bedoeld voor je remschakelaar. Deze stekker kun je daar niet rechtstreeks in stoppen, maar je moet de originele connector van je remschakelaar open halen, draden omwisselen volgens handleiding, boel weer in elkaar zetten. Zelf heb ik ook zo'n hendel aangeschaft, maar heb de inbouw even stop gelegd. De hendel heb ik er al in, maar ik heb de bedrading nog nergens op aangesloten.
Verder moet je ook even bedenken wat je wilt met je resetknop. Dat bepaalt hoe je de bedrading bij je stuur aan moet sluiten.