Gezien ik donderdag jl. mijn lupo heb kunnen ophalen bij EJR hier ook maar aangemeld. De lupo is er gekomen door een wijziging in werklocatie, waarbij de route ook nog eens alleen 80km wegen zijn. Van 3km enkele reis naar 65km enkele reis, dit is dus gewoon niet te doen in een v6. Nu ben ik een alfa "liefhebber" maar dit keer toch het verstand of de beurs laten spreken om mijn inziens het meest economisch verantwoorde model te zoeken en uitgekomen bij de lupo 3l.
Omdat ik nog niet weet hoe de lupo mij gaat ervaren ervoor gekozen een met redelijke onderhoudshistorie te kopen en niet specifiek te kijken naar uitvoering. Daarbij ga ik wel een sport van maken zo zuinig mogelijk te rijden. Lupo staat nu nog op winterbanden en zou graag horen welke zomerband de beste ervaringen kent.
Tevens is dit ook mijn eerste uitstap naar een niet italiaanse auto:
-Alfa romeo 146 1.8 ts (mee begonnen en nog steeds in bezit als raceauto)
-Alfa romeo 145 1.6 ts G3 -> omgebouwd naar 2.0 ts G3 EVO
-Alfa romeo 146 1.9 JMR (madeno racing uitvoering)
-Fiat punto 1.2 8v
-Alfa romeo 147 1.9 16v jtd
-Alfa romeo 145 1.8 ts
-Alfa romeo 156 2.5 v6 24v -> omgebouwd naar 3.0 v6 24v (huidig nog aanwezig maar staat te koop)
Foto`s van de lupo komen binnenkort! Hoop op jullie forum veel tips en tricks te vinden om igg de fabriekswaardes te benaderen/ halen/ overtreffen...