Ap's 3L
- Nietsnut
- Vriendelijke beheerder
- Berichten: 6138
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
- Echte naam: Melvin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 10 jul 1999
- Kilometerstand: 339.863km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Voor dat uurtarief mag je wel een senior verwachten die weet waar hij over praat, dat zou ik maar even op papier zetten. Vraag het opleidingsniveau en de werkervaring o van die keurmeesters zodat je geen knoeiers toebedeeld krijgt.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Doe je dat ook als je je auto bij een garage brengt dan? Naar een diploma vragen? Ik vind dat een beetje overdreven
Ik snap opzich wel dat ze voor een zelfbouw auto geen vaste prijs kunnen geven. De ene zelfbouw is de andere niet. Maar je zal op max 700 euro kunnen rekenen volgens mij
Ik snap opzich wel dat ze voor een zelfbouw auto geen vaste prijs kunnen geven. De ene zelfbouw is de andere niet. Maar je zal op max 700 euro kunnen rekenen volgens mij
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Hebben een paar fora's lopen afstuinen en ben op leuk leesvoer aangelopen. Iemand die het in 2009 heeft gedaan. Van de week eens hier bij de lokale rdw station langsgaan en hetgeen specifiek en up-to-date navragen.
Wij hebben dus een d- kadett wat op kenteken 1.2 N was, +/- 50 PK. In deze d- kadett hebben we een 2.0 16V GSI 150 PK ingebouwd, duidelijk over de 40% vermogenstoename grens. Toen hebben we besloten om deze keuring toch maar de doen om verzekerd te blijven.
- Eerst krijg je een Technische keuring bij de lokale RDW keuringstation. De kosten zijn € 55 keuren en € 17,50 wegen van de auto.
Wij zijn naar onze lokale RDW keuringstation geweest. We hadden een afspraak gemaakt konden eigenlijk direct de volgende dag terecht (je kunt ook zonder afspraak voor de middag proberen). Bij ons ging het als volgt. We melden ons aan en moesten eerst het geld voor het keuren en wegen betalen. De monteur kwam aanlopen en zei: “zo wat een strak kadettje” Rij hem maar naar binnen. Als eerst de motorkap open, hij zei: “dat hebben jullie netjes gemaakt”. Hij keek even naar de motor. Oké, even wegen, auto gewogen en weer naar binnen. Nog een keer de motorkap open, kwam er een collega aan die ook even onder de auto en motorkap keek en die vond het ook goed. Ze waren er eigelijk vrij snel klaar. Oja laten we maar even een co meting doen, wat ook aan de eisen voldeed. Uit belangstelling hebben ze samen nog even in de auto gekeken (wat voor deze keuring niks uitmaakt). Maar het moet er natuurlijk allemaal we degelijk uitzien. Ze waren allebei zeer tevreden over de auto. Papieren klaar gemaakt en hij was goed gekeurd voor de volgende test in Lelystad.
Ik denk niet dat het altijd zo makkelijk gaat ze hebben eigenlijk 2 A4-tjes met punten die ze naar kunnen en (moeten?? ) kijken. Als je maar zorgt dat alles wat je hebt aangepast er netjes en goed uitziet, helpt natuurlijk altijd, dat blijkt maar weer..
-Test Centrum Lelystad (TCL)
Een geluidstest en weggedragtest. Kosten geluidtest € 348 en weggedragtest € 275. Afspraak gemaakt, een wachttijd van een maand!!
Ook daar moet je eerst betalen voordat ze met de auto beginnen. Auto naar binnen gereden en hier wordt de auto pas echt goed nagekeken hier worden van de inlaat en de uitlaat de nr’s genoteerd, en er worden zelfs tekeningen van beide gemaakt . (Alles) wordt nagekeken de banden de ophanging enz.
Wij hebben een K&N luchtfilter waar ze helemaal niet blij mee waren, ze zeiden direct al dat wordt niks je komt hier voor een geluidtest met een K&N filter!!! We konden zo snel geen luchtfilterhuis vinden die past dus we moesten wel. De auto is van 1981 toen mocht er natuurlijk meer dan nu. Maar mijn broer en ik begonnen hem wel een beetje te knijpen. Vervolgens wordt er in de auto de Remvertraging meter en toerentellen geplaatst. En de persoon begint met de testen.
De testen bij geluid bestaan uit:
3 keer wordt het geluid gemeten bij een stilstaand voertuig bij een bepaald toerental (bij ons 4425 toeren/min). De 2 keer met rijdend voertuig, 2 keer in de 2de versnelling (bij ons 3600toeren/min). Bij 50 km aan het begin van de testpunt en dan vol acceleren tot het eind van het testpunt. Hetzelfde 2 keer in de 3de versnelling (bij ons 2500 toeren/min). Het max aantal dB wat onze auto mocht hebben in 1981 was 80 dB.Waar ze nog 2 dB mogen afwijking voor de weersomstandigheden en 1 dB voor de bestuurder die ook iets afwijkt in toerental. Dus 83 dB was de max.
De testen bij weggedrag bestaan uit:
De remvertraging wordt gemeten op verschillende manieren. Daarna gaan ze een paar ronden over de kombaan met een aardige snelheid en ze trekken het stuur 90 graden naar links en rechts en kijken wat de auto doet, of deze uitbreekt of zwaar in onbalans raakt.. Ze slalommen nog wat en rijden nog een paar rondjes om een indruk van de auto te krijgen.
Naar een uur wachten en kijken hoe een ander in jou auto over de testbaan heen rijdt, kwam bij ons het goede nieuws. Aan de auto is niks mis hij is goed gekeurd, ik vond het eigenlijk wel heel leuk om in deze auto te rijden zeer goed in balans en zeer goede wegligging zei de tester. Wat voor ons natuurlijk een heel mooi compliment was… Mijn vraag na de testen was natuurlijk hoeveel dB onze auto had. Hij zei in de tweede versnelling had de auto 85 dB en in de derde versnelling 80 dB. Afgerond hadden we 83 dB wat ook de max was.
Als je alle testen hebt doorstaan moet je je kenteken deel 1, 2 en 3 inleveren bij je RDW keuringstation waar je de technische keuring hebt laten doen en je krijgt binnen 2 tot 3 werkdagen een aangepast kenteken thuis gestuurd.
Kosten:
Technische keuring - € 55
Auto wegen - € 17,50
Geluidstest - € 348
Weggedragtest - € 275
Samen € 695,50 exclusief 1,5 vrije dag en benzine heen en terug
Mijn oordeel over het hele keuren van de RDW.
Bij de RDW technische keuring als je alles netjes en degelijk heb gemaakt gaat het al snel goed. Maar daar in tegen in TCL in Lelystad gaat het echt om de cijfers van de dB’s en het weggedrag hier zijn ze veel strenger.
Wat ik ook heel vreemd vind, is dat je komt voor een motor ombouw maar zowel in TCL Lelystad als bij de RDW keuringstation wordt er geen blok nr. of herkomst van het blok gevraagd!!
Al met al ben ik heel blij dat alles goed is afgerond en kunnen we met een Opel D-Kadett 2.0 GSI legaal rond rijden op de ring en daar buiten.
Bedenk wel het is een heel gedoe, maar als je een keer een zwaar ongeval of iets dergelijks krijgt en ze komen er achter dat je veel meer vermogen / ander blok hebt dan op het kenteken dat dan 700 euro niet opweegt tegen de kosten na zo’n ongeval.
Peter en Jef
Wij hebben dus een d- kadett wat op kenteken 1.2 N was, +/- 50 PK. In deze d- kadett hebben we een 2.0 16V GSI 150 PK ingebouwd, duidelijk over de 40% vermogenstoename grens. Toen hebben we besloten om deze keuring toch maar de doen om verzekerd te blijven.
- Eerst krijg je een Technische keuring bij de lokale RDW keuringstation. De kosten zijn € 55 keuren en € 17,50 wegen van de auto.
Wij zijn naar onze lokale RDW keuringstation geweest. We hadden een afspraak gemaakt konden eigenlijk direct de volgende dag terecht (je kunt ook zonder afspraak voor de middag proberen). Bij ons ging het als volgt. We melden ons aan en moesten eerst het geld voor het keuren en wegen betalen. De monteur kwam aanlopen en zei: “zo wat een strak kadettje” Rij hem maar naar binnen. Als eerst de motorkap open, hij zei: “dat hebben jullie netjes gemaakt”. Hij keek even naar de motor. Oké, even wegen, auto gewogen en weer naar binnen. Nog een keer de motorkap open, kwam er een collega aan die ook even onder de auto en motorkap keek en die vond het ook goed. Ze waren er eigelijk vrij snel klaar. Oja laten we maar even een co meting doen, wat ook aan de eisen voldeed. Uit belangstelling hebben ze samen nog even in de auto gekeken (wat voor deze keuring niks uitmaakt). Maar het moet er natuurlijk allemaal we degelijk uitzien. Ze waren allebei zeer tevreden over de auto. Papieren klaar gemaakt en hij was goed gekeurd voor de volgende test in Lelystad.
Ik denk niet dat het altijd zo makkelijk gaat ze hebben eigenlijk 2 A4-tjes met punten die ze naar kunnen en (moeten?? ) kijken. Als je maar zorgt dat alles wat je hebt aangepast er netjes en goed uitziet, helpt natuurlijk altijd, dat blijkt maar weer..
-Test Centrum Lelystad (TCL)
Een geluidstest en weggedragtest. Kosten geluidtest € 348 en weggedragtest € 275. Afspraak gemaakt, een wachttijd van een maand!!
Ook daar moet je eerst betalen voordat ze met de auto beginnen. Auto naar binnen gereden en hier wordt de auto pas echt goed nagekeken hier worden van de inlaat en de uitlaat de nr’s genoteerd, en er worden zelfs tekeningen van beide gemaakt . (Alles) wordt nagekeken de banden de ophanging enz.
Wij hebben een K&N luchtfilter waar ze helemaal niet blij mee waren, ze zeiden direct al dat wordt niks je komt hier voor een geluidtest met een K&N filter!!! We konden zo snel geen luchtfilterhuis vinden die past dus we moesten wel. De auto is van 1981 toen mocht er natuurlijk meer dan nu. Maar mijn broer en ik begonnen hem wel een beetje te knijpen. Vervolgens wordt er in de auto de Remvertraging meter en toerentellen geplaatst. En de persoon begint met de testen.
De testen bij geluid bestaan uit:
3 keer wordt het geluid gemeten bij een stilstaand voertuig bij een bepaald toerental (bij ons 4425 toeren/min). De 2 keer met rijdend voertuig, 2 keer in de 2de versnelling (bij ons 3600toeren/min). Bij 50 km aan het begin van de testpunt en dan vol acceleren tot het eind van het testpunt. Hetzelfde 2 keer in de 3de versnelling (bij ons 2500 toeren/min). Het max aantal dB wat onze auto mocht hebben in 1981 was 80 dB.Waar ze nog 2 dB mogen afwijking voor de weersomstandigheden en 1 dB voor de bestuurder die ook iets afwijkt in toerental. Dus 83 dB was de max.
De testen bij weggedrag bestaan uit:
De remvertraging wordt gemeten op verschillende manieren. Daarna gaan ze een paar ronden over de kombaan met een aardige snelheid en ze trekken het stuur 90 graden naar links en rechts en kijken wat de auto doet, of deze uitbreekt of zwaar in onbalans raakt.. Ze slalommen nog wat en rijden nog een paar rondjes om een indruk van de auto te krijgen.
Naar een uur wachten en kijken hoe een ander in jou auto over de testbaan heen rijdt, kwam bij ons het goede nieuws. Aan de auto is niks mis hij is goed gekeurd, ik vond het eigenlijk wel heel leuk om in deze auto te rijden zeer goed in balans en zeer goede wegligging zei de tester. Wat voor ons natuurlijk een heel mooi compliment was… Mijn vraag na de testen was natuurlijk hoeveel dB onze auto had. Hij zei in de tweede versnelling had de auto 85 dB en in de derde versnelling 80 dB. Afgerond hadden we 83 dB wat ook de max was.
Als je alle testen hebt doorstaan moet je je kenteken deel 1, 2 en 3 inleveren bij je RDW keuringstation waar je de technische keuring hebt laten doen en je krijgt binnen 2 tot 3 werkdagen een aangepast kenteken thuis gestuurd.
Kosten:
Technische keuring - € 55
Auto wegen - € 17,50
Geluidstest - € 348
Weggedragtest - € 275
Samen € 695,50 exclusief 1,5 vrije dag en benzine heen en terug
Mijn oordeel over het hele keuren van de RDW.
Bij de RDW technische keuring als je alles netjes en degelijk heb gemaakt gaat het al snel goed. Maar daar in tegen in TCL in Lelystad gaat het echt om de cijfers van de dB’s en het weggedrag hier zijn ze veel strenger.
Wat ik ook heel vreemd vind, is dat je komt voor een motor ombouw maar zowel in TCL Lelystad als bij de RDW keuringstation wordt er geen blok nr. of herkomst van het blok gevraagd!!
Al met al ben ik heel blij dat alles goed is afgerond en kunnen we met een Opel D-Kadett 2.0 GSI legaal rond rijden op de ring en daar buiten.
Bedenk wel het is een heel gedoe, maar als je een keer een zwaar ongeval of iets dergelijks krijgt en ze komen er achter dat je veel meer vermogen / ander blok hebt dan op het kenteken dat dan 700 euro niet opweegt tegen de kosten na zo’n ongeval.
Peter en Jef
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Done
Laatst gewijzigd door -Ap- op 10 feb 2016, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- foppe
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 4120
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
- Echte naam: hou ik lekker geheim
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 14 nov 2001
- Kilometerstand: 506.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: North of Holland
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
je maakt er een heel goed verslag van hoor, we weten nu wat het allemaal inhoudt, zo een dergelijke inbouw.
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
- Willemvee
- Hemelse Vriend
- Berichten: 1503
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Echte naam: Willem
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 10 jul 2008
- Kilometerstand: 270.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Locatie: Váraszó
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
En dat je beter een Lupo 3L om een 1,9 TDI kan bouwen dan een 1,9 TDI in een Lupo 3l...
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
- BYM
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 300067km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zaanstad
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Appie gozert, Ziet er goed uit, heb alleen wel een puntje om te zeiken ...
Als ik jou was zou ik die rear lateral arms opnieuw maken, en dan kijken of je er een profiel aan ze zijkanten omheen kan lassen. Dit ziet er niet netjes uit zo met die dikke lasrups in het midden ervan namenlijk.
-eerlijk mening gevende-
Misschien rups wegslijpen en hoeklijnen eromheen lassen?
Als ik jou was zou ik die rear lateral arms opnieuw maken, en dan kijken of je er een profiel aan ze zijkanten omheen kan lassen. Dit ziet er niet netjes uit zo met die dikke lasrups in het midden ervan namenlijk.
-eerlijk mening gevende-
Misschien rups wegslijpen en hoeklijnen eromheen lassen?
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Ik heb er een balkje wat net wat smaller is, er tussenin geschoven en vervolgens goed aan elkaar vastgelast. Wil er niet aan denken, dat die opeens afbreekt tijdens het rijden
Moet het idd nog afwerken voor het oog. Maar dat doe ik pas nadat ik alles eronder uit heb gehaald. Nu is het zaak om alles onder auto gereed te krijgen.
Bedankt iig voor je kritiek Mike. Daar heb ik per slot van rekening wat aan.
Moet het idd nog afwerken voor het oog. Maar dat doe ik pas nadat ik alles eronder uit heb gehaald. Nu is het zaak om alles onder auto gereed te krijgen.
Bedankt iig voor je kritiek Mike. Daar heb ik per slot van rekening wat aan.
- BYM
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 300067km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zaanstad
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
-Ap- schreef:Ik heb er een balkje wat net wat smaller is, er tussenin geschoven en vervolgens goed aan elkaar vastgelast. Wil er niet aan denken, dat die opeens afbreekt tijdens het rijden
Moet het idd nog afwerken voor het oog. Maar dat doe ik pas nadat ik alles eronder uit heb gehaald. Nu is het zaak om alles onder auto gereed te krijgen.
Bedankt iig voor je kritiek Mike. Daar heb ik per slot van rekening wat aan.
Da hejje goe begreep'n, was opbouwend (hoe pun intended in dit topic ) bedoeld :P
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Even afstoffen hier.
Heb een paar weken aan de tank gewerkt. Heb hem uiteraard ingekort. Er komt nog een rubberen coating op, zodat die 110 procent waterdicht is. En natuurlijk de slangen er weer terug op monteren. Dat doe ik wel ergens in de herfst. Het belangrijkste is, dat ik ben voorzien van een tank onder de auto Ondertussen ook gewogen wat die ongeveer qua inhoud zal hebben, als die helemaal gevuld is. Ik kwam op een slordige 53 liter. Ik houd het afgerond bij 50 liter. Al met al blij ermee.
Ik zal hier minder gaan posten, aangezien ik op een ander forum vaker te vinden zal zijn. Hier is er simpelweg niet zoveel interesse voor, wat volkomen terecht is.
Ik zal uiteraard wel de progressie hier blijven posten.
Dat was het weer voor nu.
Heb een paar weken aan de tank gewerkt. Heb hem uiteraard ingekort. Er komt nog een rubberen coating op, zodat die 110 procent waterdicht is. En natuurlijk de slangen er weer terug op monteren. Dat doe ik wel ergens in de herfst. Het belangrijkste is, dat ik ben voorzien van een tank onder de auto Ondertussen ook gewogen wat die ongeveer qua inhoud zal hebben, als die helemaal gevuld is. Ik kwam op een slordige 53 liter. Ik houd het afgerond bij 50 liter. Al met al blij ermee.
Ik zal hier minder gaan posten, aangezien ik op een ander forum vaker te vinden zal zijn. Hier is er simpelweg niet zoveel interesse voor, wat volkomen terecht is.
Ik zal uiteraard wel de progressie hier blijven posten.
Dat was het weer voor nu.
Laatst gewijzigd door -Ap- op 29 jul 2015, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- BYM
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 300067km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zaanstad
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Zolang jij foto's blijft posten, hebben wij, of laat ik het bij mezelf houden, heb ik er wel intrese voor hoor .
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
- Nietsnut
- Vriendelijke beheerder
- Berichten: 6138
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
- Echte naam: Melvin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 10 jul 1999
- Kilometerstand: 339.863km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Je kan zeggen wat je wilt maar je bent wel van alle markten thuis!
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Significant 50 liter joh?
Maar genoeg interesse hier hoor! Ergens daar zit een 3L !
Maar genoeg interesse hier hoor! Ergens daar zit een 3L !
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Significant wordt lastig. Afgerond natuurlijk dave. Bevond me nog in de slaapmodus.
Ik zal de updates blijven posten bij deze.
Ik zal de updates blijven posten bij deze.
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Ben echt heeeeeeeeel benieuwd naar het eind resultaat!
Laatst gewijzigd door Lupo2002 op 29 jul 2015, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Vandaag trouwens de sportkoppeling binnengekregen. Uiteraard van sachs. Deze heeft een sinterplaat waardoor het aanvaarde koppel neerkomt op jawel... 640 nm!!
- Lupo2002
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1081
- Lid geworden op: 20 jan 2014, 18:26
- Echte naam: Call me Issy
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 nov 2002
- Kilometerstand: 275000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Ravenna Blue - LA5W
- Brandstof: Normale diesel
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Good Stuff, aangezien je inmiddels jezelf bezig houdt met koppelingen en dergelijke moet de auto haast bijna klaar zijn!
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Het onderstel is vrijwel klaar qua aanpassingen. Moet hetgeen nog afwerken en/of aflakken. Daar zullen een paar weken overheen gaan. Daarna met de binnenkant verder gaan, waar ook nog een paar maanden overheen gaan. Moet nog heel veel opties installeren. De body moet ook nog helemaal gedaan worden. Dus ben er wel zeker tot eind winter 2016 mee bezig. Maar ja, het blijft een hobbyLupo2002 schreef:Good Stuff, aangezien je inmiddels jezelf bezig houdt met koppelingen en dergelijke moet de auto haast bijna klaar zijn!
- Buzz_4stroke
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 31 mei 2014, 23:23
- Echte naam: Chris
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 mar 2002
- Kilometerstand: 240.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Flash Rood - LP3G
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Leeuwarden
Re: Ap's 3L GTI - lupo 1.9 tdi 4motion in progress...
Ap,
Geduld is een schone zaak, Rome is ook niet in een dag gebouwd en daar hoefden ze alleen maar stenen te stapelen
Geduld is een schone zaak, Rome is ook niet in een dag gebouwd en daar hoefden ze alleen maar stenen te stapelen
HIER staat mijn topic.