Sommige kennen mij nog wel van het andere forum. Daar was ik alleen niet zo heel erg actief.
Ik ben Robbin, 23 jaar jong uit Den Helder en heb in oktober 2013 bij David mijn Lupo 3L gekocht. Ik was opzoek naar een Lupo die rijk uitgerust was of in ieder geval airco heeft. Ik heb een tijdje gewacht en bijna dagelijks de forummarktplaats en de site van David in de gaten gehouden. Ineens kwam daar een zilvergrijze (Reflex silver?) bijna full options 2002'er met 242.000km met motorschade binnen. David heeft de motor vervangen met een ander exemplaar en alles rijdt en schakelt weer zoals het hoort.
Dit is hem dan;

De opties die erop zitten zijn; Elektrische ramen en spiegels(spiegels ook verwarmd), Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en af fabriek alarm, airco en stuurbekrachtiging.
Inmiddels zijn er 9000km gereden met de auto. Mijn woon-werk verkeer is 20km per dag. Dus alle kilometers zijn 'fun' kilometers eigenlijk. Even een avondje stappen bij een studerende vriend in Tilburg en de volgende dag boodschapjes doen in België. Regelmatig bij m'n vader op bezoek in Haarlem. Even een tijdelijk in Rouen, Frankrijk studerende vriend bezoeken. Weekendje kerstmarkt in Keulen. We zijn zelfs bij wijze van experiment om te kijken hoe zuinig de auto daadwerkelijk is naar het gehucht 'Hongerige wolf' gereden in het Noordoosten van het land. Met consequent 100-110kmh op de snelweg een afgelezen verbruik van 3.4 gehaald. Kortom een tevreden Luporijder.
Het huidige project is dat ik de auto compleet maken met de wensen die ik graag wil of kleine reparaties uitvoer. Zo was ik vrijdagavond bij Foppe voor mijn gongetje en heb ik op marktplaats 2 namaak bartbusjes gekocht. Ook een mattensetje wilde ik graag nog, die heb ik besteld maar ze hebben me bij Martin Schilder matten voor een normale Lupo meegegeven.
Wat ik verder graag nog aan de auto wil doen is:
-EGR Afsluiten
-Cruise control inbouwen
-Andere radio/carkit inbouwen, en daarmee gelijk bekerhouders
-Audio-upgrade met handsfree
-Recaro stoelen voorin
-Nieuw setje koplampen ivm afgebroken beugeltjes evt met een knap setje Xenon