Enkele weken onverwacht een lupo gekocht . De auto schakelde niet en achteruit rijden ging ook niet.
Ik wist toen niet wat het probleem was heb ik de auto toch gekocht omdat de prijs maar 600€ was.
De auto thuis geparkeerd en dan is het zoekwerk begonnen. Zo ben ik bij deze forum gekomen .
Van tdi club kende is Jos B. van JB autoservice en werd de auto naar hem gebracht .
Hij voerde de bassisinstellingen uit en had de olie vervangen. De bak , koppeling en gangstellen zijn in orde .
De bak had een elektronische storing die voor de problemen zorgde .
De gegevens van de auto : lupo 3L van 2001 met 126 000 km dealer onderhouden met boekje , kleur zilver en vrijwel geen opties . geen stuurbekrachting, cv enz.
Omdat ik de auto zo leuk vond rijden heb ik besloten deze bij te houden en een projectje van te maken .
De bedoeling is om de remmen , ophanging en vooral de motor aan te passen . Doel is om rond 120 veilige pk's te behalen door grotere turbo , verstuivers , uitlaat en chip .
Ik heb enkele foto's maar ben niet zo handig in pc dus als iemand ze voor mij wilt plaatsen stuur ik ze gewoon door .
Momenteel ben ik op zoek naar een mooie schroefset van een bekende merk .
Groetjes S.
modedit, fotosss: