Mijn naam is Jim en ben ex eigenaar van een VW Polo 1.4 TDI.
Deze polo was in het begin verroest en in optisch slechte staat. Helaas heb ik hier geen foto's van maar na een jaar opknappen zag de polo er als volgt uit:

Opknapbeurt voor de Lupo 3L
Nadat ik een aantal jaar in het buitenland heb gewerkt en hierdoor de Polo heb moeten verkopen ben ik terug in Nederland en studeer ik momenteel in Land- en Watermanagement aan de WUR.
Omdat ik een auto niet kan missen ben ik na veel inlezen op het forum sinds vandaag trotse eigenaar geworden van een zilveren 3L!
De auto is een optisch-wrak maar motorisch is op onderhoud nooit bezuinigd. De auto is verkocht aan de vorige eigenaar door David uit Heerhugowaard en heeft hier ook altijd alle onderhoudsbeurten gehad. Vooraleer ik de auto gekocht heb ben ik met hem naar David gereden en heeft hij de auto nagekeken en geen fouten of mankementen kunnen aantreffen.
Oke, de turbo moet schoongemaakt worden en de EGR unit lekt een beetje. Voor een aanschafprijs van 1500EUR hoor je mij niet klagen.
Optisch gezien zit er een flinke deuk die dicht geplamuurd is aan het plaatwerk aan de linkerkant, aan diezelfde kant zit er ook een flinke scheur in de deur.
Mocht iemand suggesties of hulp met onderdelen hebben dan sta ik hier uiteraard voor open.
We zullen elkaar zeker ontmoeten op een van de meetings of onderhoudsdagen!
James2311
Foto's van de Lupo op 6-1-2014