Ik ben Erik dus, van het bouwjaar '66, getrouwd en in het bezit van 3 kinders, 12, 10 en 9 jaar oud. Wij wonen in de mooie polders van de gemeente Steenbergen in het kleine dorpje De Heen. Ik heb een hobby: Fietsen. Ben ook lid van een vereniging die uit een gezellig fietsforum is ontstaan: CTWT.NL
Mijn Lupo is van december '99, eind 2009 gekocht van een particulier, die hem van familie in Duitsland kocht en invoerde. Ik weet het: een hele gok, maar deze heeft wel goed uitgepakt. Ik heb een zo goed als probleemloze 3L.
Normaal onderhoud doet een bijna gepensioneerde monteur, die in zijn eentje een kleine garage runt in Krabbendijke. Een echte liefhebber van het sleutelvak, en enthousiast over het zuinige autoke.
Enige echte probleem van mijn Lupo vind ik de roestvorming. Maar ja, feitelijk is dat ook wel logisch met een auto van 14 jaar oud. Op de dakrand zit inmiddels een klein plekje met bobbels, en bij de wielkasten is het niet fraai! :(
Auto heeft David na laten trekken bij VW. Of de kilometerstand klopt is niet helemaal duidelijk, het zou kunnen, maar bij 155k is er een nieuwe gangsteller ingegaan.

Veel opties heeft mijn auto niet. Behoorlijk OEM dus, met zelfs nog de originele radio met cassettespeler. Wel heb ik een trekhaak laten monteren. Die gebruik ik vooral voor de fietsendrager, maar ook zo af en toe een kar om bouwmaterialen te halen.