Wolfje

Introduceer jezelf en je auto(s). Daarna kun je het topic gebruiken om je onderhoud bij te houden of je modificaties te laten zien!
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Wolfje

Bericht door Sjefke »

Allez allemaal,

En toen ging er een metalic blauwe 3L naar Belgie. Wilde graag die kleur want dan past ie zo mooi bij de T4 Atlantis. Wegens afstand ongezien gekocht en met Nobel Transport van d'n verre noorden naar d'n Belgique gebracht (Dank je voor de extra zorgen en kilometers Jeffrey!!).
Helaas een beetje minder dan de foto's maar dan had ik maar zelf moeten gaan kijken; zo gaat dat nou eenmaal...

Intussen het volgende al gedaan:
Interieur eruit gehad en schoon gekregen want was niet echt schoon te noemen (understatement van de 12e orde); aangekoekte modder en zand en ander vuil uit de geleiderails van de stoelen en het tapijt en uit de tunnel kunnen krijgen, stuurkolombehuizing (mooi woord toch..) gerepareerd, dashboard en specifiek interierventilatie volledig los gehad en netjes weer in elkaar gekregen want bij de auto wassen liep het water zo de wagen binnen, wat loshangende beugeltjes en draadjes in de motorrumte weer vastgezet of aangesloten, temperatuursensor radiator vervangen want de fan bleef ruim 15 minuten de accu leegtrekken bij koude motor, ventilator weer recht gekregen want de wagen stond te trillen op z'n benen als ik de sleutel maar liet zien, een keertje extra een nachtje de accu losgehad dus nu schakelt Wolfje weer netjes terug, hier en daar wat kunst en lijmwerk verricht aan de gescheurde spiegelbehuizing, voorste wielkast en uiteraard de achter-handgreep, de deurpanelen weer vastgelijmd want die zaten half los, de grootste krassen en deuken aangevallen met commandant en andersoortige krasverwijderaard (van de Action uiteraard :-), en zo hebben we er een beetje ongewild toch weer een interessant projectje bijgekregen in plaats van een min of meer kant en klaar kilometervretertje...

Helaas is de rechterdeur onderaan volledig gezwollen en moet vervangen worden (handig zo'n mooie metallic kleur...) en moet er wat aan de achterste wielophanging worden vervangen want de punt van een schroevendraaier (Belgische autokeuring zin daar terecht heel goed in) gaat dat niet overleven.

Ben er dus nog niet helemaal zeker van of ik Wolfje ga houden en weer netjes probeer te krijgen of dat ik mijn verlies neem en toch maar een gerenomeerd bedrijf ga bezoeken. Weet wel dat dit mijn eerste en laatse wagen was die ik ongezien heb gekocht. Jammer maar heel erg voorspelbaar natuurlijk :-(

Foto's volgen heel binnenkort en als je je ooit verveelt onder Valkenswaard, kom gerust meehelpen :-)

Salut,

Sjefke
Gebruikersavatar
JHL
3L Maat
3L Maat
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 jan 2014, 12:53
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 280.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart - L041
Brandstof: Premium diesel

Re: Wolfje

Bericht door JHL »

Welkom! Zou na al die moeite toch mooi zijn die laatste puntjes ook netjes te krijgen. Hoeveel km heeft deze al achter zich?
Gebruikersavatar
Johan
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2647
Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:41
Autotype: Overige autotypes
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wolfje

Bericht door Johan »

Toch gefeliciteerd met je aankoop.
Ik hoop dat je er nog wat van kan maken.
De Lupootjes zijn toch wel over het hoogtepunt heen.
Deze komt dus van Elzinga uit Dokkum?

Hmm daar had ik beter van verwacht.
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

Wolfy heeft er nu 391+K op zitten maar het is een geimporteerde uit Duitsland dus heel veel zegt dat helaas niet he :-). Mijn T4 Atlantis ik ook via D>NL>BE gekomen en daar kwam ik er via de Duitse dealer achter dat die ook een tikkeltje meer had gelopen. Die eerste serie 2.5 TDIs zijn echter ontzettend sterk (mijn V70 Classic heeft al heeeeeeel veel KMs gelopen) dus ik ben niet zo bang van KMs als het onderhoud netjes is geweest. Daar ik bij het repareren van de oliepijlstok druppeltjes water tegenkwam (van het wassen hoop ik) neem ik geen risico en ga de olie toch maar verversen want water smeert niet echt goed en een keertje door een plas rijden kan dan een hoop schade opleveren, zeker bij een 3L als ik het goed begrijp.. Olie is toch zwart en ruikt niet echt heel fris maar kan zijn dat het een andere olie is dan die ik normaal gebruik.....

Had het ook niet verwacht en had gehoopt dat de iets hogere prijs ook een iets betere conditie zou geven. Ach, iedereen maakt wel eens fouten, nietwaar..

Ben nu een paar dagen bezig en Wolfie begint er weer een beetje fatsoenlijk uit te zien maar sommige zaken zullen best moeilijk worden. Die rechter portier in deze kleur wordt een enorme uitdaging en een vervangende deur laten spuiten zie ik niet zo zitten; na een jaartje zie je het altijd, hoe goed de spuiter ook is.. Er zitten echter heel veel putjes deukjes, scheuren, diepe krassen en zelfs plamuur in dus als ik er echt iets moois van wil maken wordt het een duur geintje. Dan is het helaas beter om mijn verlies te nemen en een andere te zoeken waar de carosserie en onderstel nog goed van is.

Ik heb ervaring met het opknappen van old-timertjes, met name kei-cars zoals Daihatsu Domino's, Subaru Libero's, doe alle werk aan de wagens zelf en ben ook niet echt bang van technische zaken maar ik ben door schade en schande wel gaan inzien dat goed carosseriewerk en spuiten een vak apart is, duur is en nooit hetzelfde resultaat oplevert als af-fabriek.

Ik ga in ieder geval eerst eens verder kijken wat ik allemaal nodig heb en hoeveel het gaat kosten om er toch weer iets moois van te maken. Roest bij de achterwielophanging is (gelukkig) gewoon afkeur in Belgie en dan moet ik natuurlijk geen geld gaan steken in een bodemloze put. Dat de onderkant van de stoelen, de geleiderails en de verstelling van de stoelen ook flink onder de roest zit is natuurlijk geen goed teken en een beetje vreemd zelfs dus we zien wel.

Jammer want ik vind het echt wel hele bijzondere wagentjes; vind het altijd mooi als een idee compromisloos wordt doorgezet en zeker de eerste series 3L zijn daar een mooi voorbeeld van he. Vind ze ook nog eens erg lekker rijden (een tijdje in een 1.7 SDI mogen rondtoeren en dat was super :-)

Ben er nog niet achter hoe ik foto's kan posten zonder een externe sharing service in te schakelen (geen FB, Instagr en dus ook geen vrienden; je kent dat wel (of niet natuurlijk :-)

Salut
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

Goeiemiddag iedereen.

Weer een paar uurtjes zitten rommelen en deze keer aan de achterremmen die nauwelijks werkten.

Na een hoop gedoe eindelijk de zwaar verroeste trommel links losgekregen en tot mijn onvreugde een grote bonk roest en een volledig vastzittende handremkabel. Zaak uit elkaar gehaald en was heel duidelijk dat hier al een paar jaar niet naar was gekeken. Wagentje is na lange stilstand gewoon door de handrem heen 'vlot' getrokken en ook de pads zagen daar naar uit... Veertjes om de pads op hun plaats te houden natuurlijk volledig doorgeroest en heb die uiteraard niet op voorraad liggen maar grootste probleem is de linker kabel waar geen beweging in te krijgen is.

Rechterkant iets minder en kabel wel enigszins vrij kunnen krijgen maar dat is maar tijdelijk natuurlijk...

Hoe veel werk is dat om twee nieuwe kabels te trekken?
Hoe veel werk is het om de trommelremmen volledig te vervangen?
Is het trouwens normaal voor de tweede generatie 3Ls dat ze gietijzeren trommels hebben? Ik dacht dat ze allemaal alu-legering hadden???

De achteras is helaas erg verroest en ik ben bang dat ik daar zonder ingrijpende maatregelen nooit mee door de keuring kom.

Erg jammer want het wordt een hele dure en tijdrovende bedoening om de wagen door de keuring en op de weg te krijgen. Een heel duur lesje..

Sjefke
Gebruikersavatar
Johan
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2647
Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:41
Autotype: Overige autotypes
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wolfje

Bericht door Johan »

V.w.b. de remtrommels zou het kunnen dat deze van staal zijn.
De eerste generatie Lupo 3L was aan de achterzijde te licht en springerig.
Oplossing:
1 de accu ging van voren naar achteren,
2 de achterklep was lichtgewicht en werd vervangen door de standaard Lupo klep (van staal)
3 er werd een gewicht o de achteras gemonteerd, zodat die zwaarder was en minder spong
4 mogelijk dus ook de lichtgewicht remmen vervangen door zwaardere stalen trommels.

Dan je gehavende exemplaar.
Vanuit België is het lastig verhaal te gaan halen in Dokkum, dus het is niet anders dan dat je er zelf wat van moet maken.
En je had het eerder over weer wegdoen.
Bedenk daarmee wel, dat je intussen hier op het forum alle mankementen hebt gepost. Een kandidaat koper leest dat wellicht en weet dat de er zijn.
Mocht je ze niet oplossen, krijg je er vragen over.....
't is maar een opmerking.
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

Hoi Johan,

Daar was ik al achter gekomen.....

Het wordt 'volledig op punt zetten' zoals de Belgen dat zo mooi zeggen of verkoop voor onderdelen want dit 3Lletje is momenteel een gevaar op de weg en ik ga niemand laten verongelukken.. Ben al heel blij dat ik het frankenlupootje heb laten vervoeren want ik was er nooit heelhuids mee thuis gekomen..

Ben er nog niet uit welke oplossing het wordt maar jammer is het wel he want het zijn echt hardstikke leuke wagentjes. Is ook gewoon mijn fout hoor want ik had natuurlijk nooit zomaar een tweedehands wagen moeten kopen zonder met mijn eigen ogen te gaan kijken en een proefrit te gaan maken en ik vond naderhand ook al een waarschuwing op het forum..

Heb al zitten kijken en ik kan waarschijnlijk aan een goede gebruikte achteras met remsysteem komen, kan er wellicht een multi-colour Lupo van maken (waren die er niet officieel ook?) en de rest krijg ik op termijn ook wel voor elkaar. Ik wilde iemand graag een zuinig wagentje in bruikleen geven daar die graag af en toe naar haar land van herkomst wilde pendelen zodra het daar weer een beetje veilig was maar ik heb duidelijk niet de beste oplossing gevonden :-)

Ik hou jullie op de hoogte en ach; in de tussentijd sleutel ik lekker door want het zit best mooi in elkaar geschroefd en ik wil nou eenmaal weten hoe iets in elkaar zit....

Bedankt voor de hulp en informatie!!!

Sjefke
Gebruikersavatar
Johan
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2647
Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:41
Autotype: Overige autotypes
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wolfje

Bericht door Johan »

ik stuur je een pb
Gebruikersavatar
JHL
3L Maat
3L Maat
Berichten: 125
Lid geworden op: 13 jan 2014, 12:53
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 280.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart - L041
Brandstof: Premium diesel

Re: Wolfje

Bericht door JHL »

De Harlekin (multi color) is er van de lupo niet geweest, voor zover ik weet. Zeker van de 3L niet. Maar die polos en golfjes zien er altijd wel tof uit 😎
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

En de laatste update :-)

Wat is er intussen gebeurd:
Nog een hoop kleinere zaken aangepakt (achteras weer netjes, rem en andere leidingen en bedrading goed nagekeken en geconserveerd, en nog wat van die dingen) en naar de keuring geweest.

Wat is er nog mis volgens de keuring?

- Linker koplamp stond te hoog afgesteld (Intussn verholpen)
- Remkrachtverschil achter (Ga ik komend weekend aanpakken)
- Banden (want er zaten gaten in de flanken waar de canvas doorheen kwam)

Motortje loopt nu super en was gaaf om met tussen de 2.7 en 3.4 (de weg naar de keuring is niet helemaal horizontaal) superrelaxed naar de keuring te tuffen
Wolfje is ontzettend stil en stuurt nu perfect rechtuit (was ook een klein dingetje :-) en nog een ritje met 70 KM/U gaf een prachtige 2.1L aan)

Wat mij zorgen baart is dat, sinds de remmen weer werken (lang verhaal) en ik er al 25+ kilometer mee gereden heb (naar de keuring) mijn 3Lletje is beginnen te 'kruipen' in D. Als ik automatisch schakel hoor ik af en toe een 'tik' bij het overschakelen van 4 naar 5 maar bij manueel schakelen is dat niet het geval (gas los tijdens schakelen maakt het verschil geloof ik). Ik vermoed zodoende dat de laatste basisinstelling niet of slecht is uitgevoerd. Dit zou mij niet verbazen daar er een aantal andere zaken die bij een onderhoud horen ook niet waren uitgevoerd...


Sta dus voor de volgende keuze:

Ga ik voor de basisinstellingen naar iemand die iets serieuzer omgaat met mijn Wolfje en zich ook aan gemaakte afspraken houdt? Ik kan uiteraard kiezen uit een aantal betrouwbare opties in het noorden van het land (Dit wil voor mij helaas zeggen dat ik weer transport moet regelen daar ik helaas zowel s'morgens als s'avonds voor iemand moet zorgen) of ik kan hier in de buurt kijken. Ik heb zeer goede ervaringen met Garage Oirschot, een onafhankelijke VAG garage die uitermate nauwgezet en eerlijk werkt (wat nogal zelden is tegenwoordig) en gewoon nette tarieven rekent en die kan ook zorgen voor de basisinstellingen. De koffie in een ouderwets kartonnen bekertje is er trouwens ook erg lekker :-)

Of ombouw handschakeling wat ik er uiteraard nooit meer uitkrijg want ik begrijp dat ik voor een goede ombouw moet rekenen op 1500+ Euro.

Of je kent het wel (vind ik altijd erg moeilijk want ik weet ook niet hoe de 3L hemel eruit ziet...)


Korte samenvatting tot zover:

Na de eerste schok dat een wagen die als rijklaar met recent onderhoud en garantie op motor en bak werd aangeprezen hier als een levensgevaarlijk en totaal onderkomen 'project' aankwam ben ik er toch maar ingevlogen en hoewel ik het Nederlandse Vocabulaire zeer regelmatig met uiterst creatieve oplossingen heb aangevuld, kom ik langzamerhand steeds dichter bij een 3Lletje dat weer veilig de weg op kan. Je kent dat wel; als je een wagentje een beetje begint te kennen omdat je er werk en tijd in hebt gestoken krijgt het een identiteit en ik heb dan erg veel moeite om ze in te laten slapen...

We gaan dus nog eens rekenen en rondbellen want een 3L blijft een gaaf wagentje..
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Wolfje

Bericht door Nietsnut »

Probeer eens of Paul in regio Eindhoven een uurtje met jouw auto wil doorbrengen, dat is meer jouw regio en ik kan je garanderen dat de universele garage geen verstand heeft van basisinstellingen.

Lees de wiki eens.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Gebruikersavatar
Johan
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2647
Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:41
Autotype: Overige autotypes
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wolfje

Bericht door Johan »

Ik ben op de achtergrond uitvoerig met deze 3L rijder hierover in gesprek
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Wolfje

Bericht door Nietsnut »

Super, daarmee voorkom je een financieel debacle voor hem. Goed bezig Johan!
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

Sorry dat ik jullie weer stoor...

Onderwerp: Los vacuum slangetje is de weg kwijt...

Ik vond net toch nog een los dun zwart slangetje dat van de middelste aansluiting van het rechter vacuum verdelertje (als je voor de auto staat; het zit links als je achter de auto staat maar dan zie je het uiteraard niet..) bovenlangs het motorschot ergens naar toe zou moeten lopen. Ik vermoed dat dit de waste-gate moet aansturen want daar zit onderaan wel een aansluiting maar die is nergens op aangesloten. Weet dit echter niet zeker... Kan iemand dit wellicht even verifiëren? Sorry; ben nog steeds op zoek naar goede documentatie..

Alvast dank,

Sjefke
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Wolfje

Bericht door Nietsnut »

Ik vermoed dat je foto's kan vinden in mijn turbo revisie + tuning verhaal in de how-to's. Diagram tekeningen (SSP Self Study Program) hebben we ook in de how-to's.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

Dank je :-)..
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

Vanmorgen naar Koen geweest:

Koppeling goed afgesteld, wat andere kleine aanpassingen en basisinstellingen doorlopen en algemeen nazicht van Wolfje.
Koen; enorm bedankt en tot de volgende keer!! Super service en zeker een klant erbij :-)
Sjefke is weer een 'blij mensch'.

Ga Wolfje dus toch zelf op de weg zetten en er eerst eens een beetje zelf mee rijden en verder netjes maken. Daarna kijk ik wel of het oorspronkelijke plan haalbaar en verstandig is....

Zodoende op zoek naar afschermplaat onder de motor, hydraulische pomp, raamzwengel, achterklep handvat, rechter deur en achterbumper in de juiste (blauw metaillic) kleur, originele radio en nog wat zaken.. Geen haast want morgen is ook goed :-)

Sjefke
Sjefke
3L Makker
3L Makker
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jul 2022, 05:00
Echte naam: Sjef
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 391
Transmissie: Automaat
Kleur: Laserblue pearleffect - LC5J
Brandstof: Normale diesel

Re: Wolfje

Bericht door Sjefke »

3 keer is scheepsrecht dus Wolfje is eindelijk door de keuring gekomen en mag eindelijk de weg op...
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: Wolfje

Bericht door Nietsnut »

Sjefke schreef: 29 aug 2022, 22:21 3 keer is scheepsrecht dus Wolfje is eindelijk door de keuring gekomen en mag eindelijk de weg op...
mooi, heb je ook foto's?
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Gebruikersavatar
Johan
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2647
Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:41
Autotype: Overige autotypes
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wolfje

Bericht door Johan »

Daarover had hij al eerder gepost. Lukt 'm niet.

Daarom Sjefke, hier een link om de foto's te plaatsen/ We zien vervolgens wel of het je lukt.
Zo niet, hebben we nog contact en plaats ik ze voor je in jouw post

https://nl.imgbb.com/

En hieronder een voorbeeld hoe het eruit ziet (en ik denk dat het jouw kleur is)

Afbeelding

Kies
Insluitcodes

BB code groot met link
Plaats reactie

Terug naar “Introductie”