Andreas: Lupo 3L verkocht. Introductie BMW 130i
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Andreas: Lupo 3L verkocht. Introductie BMW 130i
Hallo allemaal!
De meesten zullen me wel kennen van ''het andere forum''.
Mijn 3l heb ik bijna een jaar in mn bezit, binnenkort dus tijd voor een verslagje!
- Bouwjaar: september 2004
- KM-stand: 149.327
- Schuifdak
- Stoelverwarming
- Volledige onderhoudsgeschiedenis van de 1e eigenaar
- Dealer onderhouden
- Centrale deurvergrendeling
- Geen airco
- Geen stuurbekrachtiging
Even een klein overzichtje van de verbeteringen die aangebracht zijn na aanschaf:
- Nieuwe accumulator --> 2/2013 / 150dkm
- Nieuwe modderkuip rechtsvoor --> 2/2013 / 150dkm
- Nieuwe sleepring --> 3/2013 / 152dkm
- Gong gefixt door Foppe --> 3/2013 / 150dkm
- Ruitenwissermechanisme aangepast door Nietsnut --> 5/2013 / 154dkm
- Nieuwe paravanplaat --> 5/2013 / 154dkm
- EGR + inlaatspruitstuk schoongemaakt --> 8/2013 / 156dkm
- Luchtfilter vervangen --> 8/2013 / 157dkm
- Relais gloeibougies vervangen --> 11/2013 / 160dkm
- LED kenteken- en interieurverlichting geplaatst --> 11/2013 / 160dkm
- Dynamorevisie --> 12/2013 / 161dkm
- Oliewissel + Basisinstelling --> 5/2013 / 166.477dkm
Aangezien ik hier vaak berichten lees dat Lupo's teruggeklokt zijn ben ik er toch ook een beetje bang voor.
Aangezien Eldert-jan bij zijn advertenties zet ''Gegarandeerde kilometerstand'' ga ik er vanuit dat deze klopt.
Eldert-jan is 1 van de al zo weinig te vinden Lupo 3L specialisten in Nederland.
Hier even een paar foto's van hoe hij erbij stond toen ik hem kocht van Eldert-Jan
De meesten zullen me wel kennen van ''het andere forum''.
Mijn 3l heb ik bijna een jaar in mn bezit, binnenkort dus tijd voor een verslagje!
- Bouwjaar: september 2004
- KM-stand: 149.327
- Schuifdak
- Stoelverwarming
- Volledige onderhoudsgeschiedenis van de 1e eigenaar
- Dealer onderhouden
- Centrale deurvergrendeling
- Geen airco
- Geen stuurbekrachtiging
Even een klein overzichtje van de verbeteringen die aangebracht zijn na aanschaf:
- Nieuwe accumulator --> 2/2013 / 150dkm
- Nieuwe modderkuip rechtsvoor --> 2/2013 / 150dkm
- Nieuwe sleepring --> 3/2013 / 152dkm
- Gong gefixt door Foppe --> 3/2013 / 150dkm
- Ruitenwissermechanisme aangepast door Nietsnut --> 5/2013 / 154dkm
- Nieuwe paravanplaat --> 5/2013 / 154dkm
- EGR + inlaatspruitstuk schoongemaakt --> 8/2013 / 156dkm
- Luchtfilter vervangen --> 8/2013 / 157dkm
- Relais gloeibougies vervangen --> 11/2013 / 160dkm
- LED kenteken- en interieurverlichting geplaatst --> 11/2013 / 160dkm
- Dynamorevisie --> 12/2013 / 161dkm
- Oliewissel + Basisinstelling --> 5/2013 / 166.477dkm
Aangezien ik hier vaak berichten lees dat Lupo's teruggeklokt zijn ben ik er toch ook een beetje bang voor.
Aangezien Eldert-jan bij zijn advertenties zet ''Gegarandeerde kilometerstand'' ga ik er vanuit dat deze klopt.
Eldert-jan is 1 van de al zo weinig te vinden Lupo 3L specialisten in Nederland.
Hier even een paar foto's van hoe hij erbij stond toen ik hem kocht van Eldert-Jan
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 jan 2015, 12:47, 6 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
andreas schreef:Vanmorgen bij Eldert Jan geweest om het airbaglampje dan eindelijk definitief te killen
Het lag inderdaad aan de sleepring, nieuwe erin!
Nog even lekker gekletst met 2 jongens uit Amsterdam met een zeldzame sagegreen'e Luup van bouwjaar 10/2005!, hadden jammer genoeg vreemde bakproblemen :(
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
andreas schreef:Vanmorgen even bezig geweest met beide deuren. Ik erger me altijd aan krasjes, dus ik heb weer even de poetser uitgehangen! :D
Beide deuren hadden last van deze schrammetjes:
Het resultaat na wat poetsen:
Wat heb je ervoor nodig:
Meguiars scratch x 2.0 of een soortgelijk product. Ik heb alleen ervaring met deze variant.
Benodigde tijd:
Heel kort. Ik laat het spul 1 minuut intrekken.
Nu weer genieten van mn 3'elleke!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
[quote="andreas"]Vandaag was het Lupoverwendag!
Ik had deze week een paar artikelen bij de dealert besteld:
Zo zag mijn achterklep er uit:
En ineens zaten er emblemen op! (de juisten: 3L TDI :D )
Ik had deze week een paar artikelen bij de dealert besteld:
Zo zag mijn achterklep er uit:
En ineens zaten er emblemen op! (de juisten: 3L TDI :D )
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:33, 5 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Bij de wielbouten mistte er ook iets:
en nu niet meer!
en nu niet meer!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:34, 6 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
andreas schreef:De EGR + inlaatspruitstuk vandaag schoongemaakt.
De mate van troep in het inlaatspruitstuk viel mij mee, in de klep zat behoorlijk wat.
Helaas geen voor en na foto gemaakt, maar wel een paar toen we een kleine pauze inlasten en toen was hij half gereinigd.
Pakketje van mister-auto kwam natuurlijk vanmorgen bij ons thuis toen ik er net niet was. :(
Het luchtfilter zat daarin en die komt morgen, dan direct maar monteren als het me lukt!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:31, 6 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
andreas schreef:De EGR + inlaatspruitstuk vandaag schoongemaakt.
De mate van troep in het inlaatspruitstuk viel mij mee, in de klep zat behoorlijk wat.
Helaas geen voor en na foto gemaakt, maar wel een paar toen we een kleine pauze inlasten en toen was hij half gereinigd.
Pakketje van mister-auto kwam natuurlijk vanmorgen bij ons thuis toen ik er net niet was. :(
Het luchtfilter zat daarin en die komt morgen, dan direct maar monteren als het me lukt!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:30, 6 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
[quote="andreas"]Gisteren hebben Melvin en ik de EGR opengehaald ivm lekkage
Zo zag het er uit voordat hij open was en weer schoongemaakt:
Doordat er een o-ring mist lekt hij dus en dit gaat heel erg langzaam. Ongeveer 2 maand geleden had ik hem schoongemaakt en na 2 weken had ik eens gekeken hoe het was; geen lekkage, maar ik keek afgelopen week een keer bij de EGR en schrok me een hoedje!
Eénmaal de EGR open en het was weer lekker zwart
Zo zag het er uit voordat hij open was en weer schoongemaakt:
Doordat er een o-ring mist lekt hij dus en dit gaat heel erg langzaam. Ongeveer 2 maand geleden had ik hem schoongemaakt en na 2 weken had ik eens gekeken hoe het was; geen lekkage, maar ik keek afgelopen week een keer bij de EGR en schrok me een hoedje!
Eénmaal de EGR open en het was weer lekker zwart
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:29, 7 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
En nu niet meer: :D
Kijk eens: ik ben zo goed als nieuw!
[/quote]
Kijk eens: ik ben zo goed als nieuw!
[/quote]
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:28, 4 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Mini-meeting (3 kleuren) :D
Melvin, bedankt weer voor je gastvrijheid en hulp! Super!
Na de tijd kan ik het verschil in vering erg goed merken tussen onze Lupo's! Die van Melvin veert écht lekker.
Die van mij dijnt momenteel behoorlijk na, schokdempers zullen dus een keer vervangen moeten worden!
Toch mooi dat er ook eens iemand in rijd die er verstand van heeft, want dat heb ik niet :P
Morgen worden de o-ringen besteld bij de dealert en zetten we deze er deze week tussen zodat de lekkage ten einde is![/quote]
Melvin, bedankt weer voor je gastvrijheid en hulp! Super!
Na de tijd kan ik het verschil in vering erg goed merken tussen onze Lupo's! Die van Melvin veert écht lekker.
Die van mij dijnt momenteel behoorlijk na, schokdempers zullen dus een keer vervangen moeten worden!
Toch mooi dat er ook eens iemand in rijd die er verstand van heeft, want dat heb ik niet :P
Morgen worden de o-ringen besteld bij de dealert en zetten we deze er deze week tussen zodat de lekkage ten einde is![/quote]
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Vorige week was eindelijk de tentamenweek over... en wat ga je doen als je tijd over hebt; gekke dingen!
Dus de Lupo maar eens gepoetst aangezien ik deze goedkopere poets toch op wilde maken! Volgende keer komt er Meguiars poets op!
Een poetsbeurtje had de Lupo wel verdiend na 10.000 km goede dienst :D
Vandaag even bij Eldert-Jan geweest om te kijken naar de gloeibougie-storing waar ik al een tijdje mee kamp.
Het relais daarvan is vervangen, het ziet eruit als op deze foto (deze is niet van de 3l, maar van Google gepikt )
Eldert-Jan, maar weer bedankt voor je tijd!!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Mijn vader zag net toen ik thuiskwam dat 1 lampje kapot was van mijn kentekenverlichting, daarom dus net via DealExtreme LED kentekenverlichting + interieurverlichting (wilde gewoon iets nieuws hebben :P) aangeschaft.
Interieur: http://dx.com/p/1136-1w-126-lumen-9x505 ... -24v-35730
Kenteken: http://dx.com/p/39mm-12-led-white-light ... pack-35583
Totaal een whopping € 8,72! :D
Binnenkort de winterwielen maar eens monteren.
Interieur: http://dx.com/p/1136-1w-126-lumen-9x505 ... -24v-35730
Kenteken: http://dx.com/p/39mm-12-led-white-light ... pack-35583
Totaal een whopping € 8,72! :D
Binnenkort de winterwielen maar eens monteren.
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
andreas schreef:Vandaag reed een klasgenoot achter mij en merkte op dat mijn linker remlicht niet werkte.
Toen ik thuiskwam waren toevallig de kenteken LED-lampjes uit China met de post aangekomen.
Direct even bij de lokale dealer hier 2 lampen gekocht á € 3,40!
Mijn kentekenverlichting (de linker) was inderdaad wel overleden
Je kan goed het verschil zien ...
Ziet er lekker horror uit zo, zonder achterlichten vond ik!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Verder rijd ik nog steeds probleemloos! Wel viel me vanmorgen op dat de koppeling iets slipt in de 1e versnelling.
Gebeurt alleen als ik in de file sta. Ligt ook aan de hoeveelheid gas ik geef (heb het namelijk niet altijd)! Verder geen problemen met niet starten in P of iets dergelijks.
Ook rijd ik sinds 2 weken op 145-80-R14 winterbanden (op de magnesium 4J velgen) die onder een A2-3l vandaan komen.
Aardig wat meer rolgeluid, maar wel lekkere grip én een tikke meer comfy dan de normale 155-65-R14 zomerbanden ...
en een stuk minder zuinig
Gebeurt alleen als ik in de file sta. Ligt ook aan de hoeveelheid gas ik geef (heb het namelijk niet altijd)! Verder geen problemen met niet starten in P of iets dergelijks.
Ook rijd ik sinds 2 weken op 145-80-R14 winterbanden (op de magnesium 4J velgen) die onder een A2-3l vandaan komen.
Aardig wat meer rolgeluid, maar wel lekkere grip én een tikke meer comfy dan de normale 155-65-R14 zomerbanden ...
en een stuk minder zuinig
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Besloten toch vandaag vast mijn jaarverslagje te publiceren want ik verwacht voor 17-01-2014 geen kms meer te maken.
Alweer een jaar mijn Lupo 3L in bezit. Tijd gaat snel!
De teller staat inmiddels op 162.013 kilometer! Bij aanschaf had ie er 149.327, dat betekent dus dat ik toch nog 12.686 kilometer mee gereden heb.
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn wagentje. Misschien had ik met dit kilometrage beter een kleine benzineauto kunnen kopen! Maar de 3L is toch veel leuker en unieker.
Soms hekel ik de ''automaat'' ook wel een beetje, als je bijvoorbeeld niet stil komt te staan en hij schakelt dan toch even terug naar zn 1. Maargoed, dit hoort bij de auto en ik overweeg verder ook geen ombouw omdat ik het automatische schakelen verder wel relaxt vind.
Problemen hebben we ook gehad, maar niet al te veel gelukkig.
Vorige maand was de dynamo kapot (spanningsregelaar & lagers). Eigenlijk was dat het enige onverwachte. Hier het lijstje van het onderhoud:
- Nieuwe accumulator --> 2/2013 / 150dkm (garantie EJR)
- Nieuwe modderkuip rechtsvoor --> 2/2013 / 150dkm
- Nieuwe sleepring --> 3/2013 / 152dkm (garantie EJR)
- Gong gefixt door Foppe --> 3/2013 / 150dkm
- Ruitenwissermechanisme aangepast door Nietsnut --> 5/2013 / 154dkm
- Nieuwe paravanplaat --> 5/2013 / 154dkm
- EGR + inlaatspruitstuk schoongemaakt --> 8/2013 / 156dkm
- Luchtfilter vervangen --> 8/2013 / 157dkm
- Relais gloeibougies vervangen --> 11/2013 / 160dkm
- LED kenteken- en interieurverlichting geplaatst --> 11/2013 / 160dkm
- Dynamorevisie --> 12/2013 / 161dkm
Wat er aan komt qua onderhoud:
In ieder geval deze Fulda banden vervangen (2 stuks) voor Michelins, want hier zit niet heel veel vlees meer op en zijn ook behoorlijk schuin afgesleten. Dat verbaast me trouwens niks. Bij de proefrit waren de banden gigantisch zacht dus ik vermoed dat de vorige eigenaar een behoorlijke tijd met zachte banden heeft gereden.
Ook moet hij binnen enkele maanden een oliebeurtje hebben. Zelf kan ik dat nog niet maar wil het graag leren zodat ik dat in vervolg zelf kan.
Vandaag heb ik hem een wasbeurt gegeven en daar ook een simpel topic over aangemaakt.
Vandaag de dag ziet de auto er zo uit (lekker OEM )
Alweer een jaar mijn Lupo 3L in bezit. Tijd gaat snel!
De teller staat inmiddels op 162.013 kilometer! Bij aanschaf had ie er 149.327, dat betekent dus dat ik toch nog 12.686 kilometer mee gereden heb.
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn wagentje. Misschien had ik met dit kilometrage beter een kleine benzineauto kunnen kopen! Maar de 3L is toch veel leuker en unieker.
Soms hekel ik de ''automaat'' ook wel een beetje, als je bijvoorbeeld niet stil komt te staan en hij schakelt dan toch even terug naar zn 1. Maargoed, dit hoort bij de auto en ik overweeg verder ook geen ombouw omdat ik het automatische schakelen verder wel relaxt vind.
Problemen hebben we ook gehad, maar niet al te veel gelukkig.
Vorige maand was de dynamo kapot (spanningsregelaar & lagers). Eigenlijk was dat het enige onverwachte. Hier het lijstje van het onderhoud:
- Nieuwe accumulator --> 2/2013 / 150dkm (garantie EJR)
- Nieuwe modderkuip rechtsvoor --> 2/2013 / 150dkm
- Nieuwe sleepring --> 3/2013 / 152dkm (garantie EJR)
- Gong gefixt door Foppe --> 3/2013 / 150dkm
- Ruitenwissermechanisme aangepast door Nietsnut --> 5/2013 / 154dkm
- Nieuwe paravanplaat --> 5/2013 / 154dkm
- EGR + inlaatspruitstuk schoongemaakt --> 8/2013 / 156dkm
- Luchtfilter vervangen --> 8/2013 / 157dkm
- Relais gloeibougies vervangen --> 11/2013 / 160dkm
- LED kenteken- en interieurverlichting geplaatst --> 11/2013 / 160dkm
- Dynamorevisie --> 12/2013 / 161dkm
Wat er aan komt qua onderhoud:
In ieder geval deze Fulda banden vervangen (2 stuks) voor Michelins, want hier zit niet heel veel vlees meer op en zijn ook behoorlijk schuin afgesleten. Dat verbaast me trouwens niks. Bij de proefrit waren de banden gigantisch zacht dus ik vermoed dat de vorige eigenaar een behoorlijke tijd met zachte banden heeft gereden.
Ook moet hij binnen enkele maanden een oliebeurtje hebben. Zelf kan ik dat nog niet maar wil het graag leren zodat ik dat in vervolg zelf kan.
Vandaag heb ik hem een wasbeurt gegeven en daar ook een simpel topic over aangemaakt.
Vandaag de dag ziet de auto er zo uit (lekker OEM )
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Andreas
- Allemans 3L vriend
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 10:32
- Autotype: Overige autotypes
- Locatie: BMW 130i LSE
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Ik las op het 3-liter forum dat ze bij de Lidl ruitenwisserbladen voor slechts 6 pieken aanbieden tot 18 januari dus die heb ik vanmorgen maar eens even op de kop getikt! (schijnen ook nog eens erg goed te zijn)
Mijn oude bladen lieten strepen achter en waren dus gaar. Ook was de slijtage indicator geelgekleurd, geen idee hoe snel die geel wordt, maar aangezien ze strepen achterlieten vond ik het een goede investering.
Mijn oude gare bladen:
En de nieuwen!
Mijn oude bladen lieten strepen achter en waren dus gaar. Ook was de slijtage indicator geelgekleurd, geen idee hoe snel die geel wordt, maar aangezien ze strepen achterlieten vond ik het een goede investering.
Mijn oude gare bladen:
En de nieuwen!
Laatst gewijzigd door Andreas op 10 mei 2014, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- foppe
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 4120
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
- Echte naam: hou ik lekker geheim
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 14 nov 2001
- Kilometerstand: 506.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: North of Holland
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Jij ook welkom hier Andreas,
verassend dat je maar zo weinig kilometers rijd hoor, de meesten van ons zijn best wel kilometervreters.
verassend dat je maar zo weinig kilometers rijd hoor, de meesten van ons zijn best wel kilometervreters.
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
- Rick-3L
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:20
- Echte naam: Rick
- Autotype: non-3L Lupo TDi
- Productiedatum: 07 nov 2000
- Kilometerstand: 325.200km
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Planetsilver - LR7V
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Alkmaar
Re: Andreas' Reflexzilveren 2004 3L
Welkom, mooie en nieuwe auto!
Als dat poetsen voor die krasjes echt werkt, dan ga ik er ook voor aan de slag!
-Rick
Als dat poetsen voor die krasjes echt werkt, dan ga ik er ook voor aan de slag!
-Rick