allereerst eindelijk het juiste front-embleem, waar ik al 4 weken op wachtte....eerst had ik een T2A embleem gekregen (1968-1972, rechts). Maar nu dan eindelijk het T1 spijlbus embleem (links)

nieuwe voorzijde-wielkast linker achterwiel

onderste 10cm van het neuspaneel
( de poes is heel blij met al die grote kartonnen dozen waar prachtige kattenspeeltuinen van gemaakt kunnen worden)

prachtwerkje dit onderdeel....de binnen-voorste steunbalk.

centrale chassisbalk-voorzijde. Deze is niet rot, maar heeft wel een deuk van een brazilliaanse steen midden op de weg ofzo. Dus die wordt ook vervangen

via marktplaats....5 originele chrome wieldoppen. wel even opknappen

nieuwe complete achterlichten met alles erop en eraan

een klokje uit een Mercedes ponton, ook ongeveer 50/60'er jaren. Lijkt bij benadering wel een beetje op het belachelijk kostbare originele samba klokje (500-700 dollar). ik kocht deze op marktplaats voor 16 euri

nieuw plaatdeel rechtsachter

nieuw wielkastdeel rechtsvoor

nieuwe B-stijl binnenzijde

nieuwe USA style buiten koplampunits

en als klap op de vuurpijl: een complete bodem rechts + gehele binnen + buiten dorpel er aan vast. Met dus frisse deurrubber spleetjes en alles keurig netjes. Dit is een pracht oplossing omdat hiermee talloze kleine en grotere problemen doormiddel van 1 groot onderdeel in 1 klap worden opgelost.

Ook heb ik vast de banden van de velgen laten afhalen. maandag gaan de velgjes naar Melvins poedercoat adresje in Zwolle. Ik moet daar dan toevallig toch bij een patient zijn. Deze banden komen er niet meer terug onder, want er komen mooie nieuwe (echte) whitewall banden onder.
NB: de steekmaat van deze velgen is maarliefst 5x205

en nog een doos vol rubbertjes en friemeltjes die missen aan de bus.
zo!
daar kunnen we even mee voort