Wat heb je vandaag gedaan?
-
- Goede 3L vriend
- Berichten: 578
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 03:08
- Echte naam: Rob
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 feb 2000
- Kilometerstand: 329.035km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Zwart - L041
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Dodewaard
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
Vandaag een verse APK gehaald en door de 333.333km grens gegaan (op de teller dan).
I drive my car as I Q my meat ..... Low & Slow
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:23
- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
apktje gefixd... voor rick2. bumper los en koplampdrama.
Dus snuffelhond rick moet voor rick2 een xenonset zoeken,
en nee rick, lampen uit een Ravenna blauwe halen is een no go....
Dus snuffelhond rick moet voor rick2 een xenonset zoeken,
en nee rick, lampen uit een Ravenna blauwe halen is een no go....
-
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 2050
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
- Echte naam: Guus
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 06 jun 2000
- Kilometerstand: 245.000km
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Taftgroen - LA6N
- Locatie: Wijchen
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
Onder de Peug moest nog een trekhaak. Die dingen zijn gruwelijk duur, zeker als er ook nog gemonteerd moet worden. Al Marktplaatsend wist ik enkele maanden voor een prikkie eentje te bemachtigen en na enig research op internet dacht ik: die kan ik er zelf onder monteren. Alles grondig voorbereid. Niet kijken naar de montagetijd (drie kwartier), want die ga ik ver overtreffen.
Vandaag heb ik een begin gemaakt. Eigenlijk is het niet zo moeilijk, alleen: het is zo krap (Bedenk me nu dat ik misschien nog verlengstukken op de ratel hadden kunnen werken). Het lastigst was om die twintig (?) kilo zware balk hoog te houden terwijl ik hem aan het chassis moest schroeven. Het zicht was ook nul komma nul en daardoor heeft het denk ik wel anderhalf uur gekost voordat ik die had hangen (combinatie zwaarte met nul zicht is een ramp). Morgen de klus af maken en de boel even goed natrekken (hoop dat ik de juiste momentsleutel voor alle aanhaalmomenten heb, anders wordt het een kwart voor afbreken). Over een tijdje dan de bedrading en het inleren.
Vandaag heb ik een begin gemaakt. Eigenlijk is het niet zo moeilijk, alleen: het is zo krap (Bedenk me nu dat ik misschien nog verlengstukken op de ratel hadden kunnen werken). Het lastigst was om die twintig (?) kilo zware balk hoog te houden terwijl ik hem aan het chassis moest schroeven. Het zicht was ook nul komma nul en daardoor heeft het denk ik wel anderhalf uur gekost voordat ik die had hangen (combinatie zwaarte met nul zicht is een ramp). Morgen de klus af maken en de boel even goed natrekken (hoop dat ik de juiste momentsleutel voor alle aanhaalmomenten heb, anders wordt het een kwart voor afbreken). Over een tijdje dan de bedrading en het inleren.