Kilimanjaro zonder Lupo

Geinige dingetjes, moppen, je frustratie etc. kan je hier kwijt.
Gebruikersavatar
KingLupo
3L Makker
3L Makker
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 apr 2015, 18:29
Echte naam: Erwin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Kilometerstand: 309000
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel

Kilimanjaro zonder Lupo

Bericht door KingLupo »

Goedemiddag, deze middag.

Ik vraag jullie aandacht voor het volgende: ik ga meedoen aan de Muskathlon 2016 in Tanzania. Muskathlon??? Ja, de Muskatlon. Een initiatief van De 4 Musketiers en Compassion om geld in te zamelen voor mensen die in mensonterende omstandigheden leven, door middel van het stellen van uitdagingen voor de deelnemers.

Mijn uitdaging is: het beklimmen van de Kilimanjaro. Een aardig heuveltje van 5900 meter hoogte.

Nu is het doel voor de deelnemers om voor € 10.000 aan sponsoren te krijgen. Dit geld gaat voor 95% (dus niets aan de strijkstok, maar alleen 5% dekking van overhead) naar de mensen in Tanzania. Mijn vraag nu aan de mensen op dit forum is om mij te sponsoren, zodat ik de mensen in Tanzania kan helpen met het opbouwen van een beter, mooier en veiliger leven.

Dit kan via de volgende link: http://www.muskathlon.com/nl-nl/deelnem ... n-d-k.html . Ook kleine bedragen zijn van harte welkom, ik kan alle steun goed gebruiken.

Wil je zelf een kind sponsoren en mij helpen, doe dan het volgende. Als je op mijn link klikt en even wat naar onderen scrolt dan verschijnen daar diverse kinderen, die jullie hulp hard nodig hebben. Als je dat via mijn link doet, sponsor je zowel een kind, als ook mij. Het kind sponsoren kost € 29 per maand, en mij sponsor je dan direct met € 1000. Jij blij, die hummel blij, en ik ook, dubbelop zelfs.

Heb je vragen en/of opmerkingen, stel ze/uit ze. Dat kan in deze topic, of in een PB-tje.

Alvast mijn hartelijke dank,

Erwin

P.S., mocht je denken: wie is die mafkees......spreek mee aan op een van de meetingen, bijvoorbeeld de BBQ bij Eldert-Jan
Pruttel pruttelt met veel gepruttel door de prut, maar hij pruttelt wel fantastisch!
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic / Humor / after hours / barpraat / Algemeen autonieuws”