jammer? Lupo 3l met schakelprobleem

Geinige dingetjes, moppen, je frustratie etc. kan je hier kwijt.
Plaats reactie
bugdaddy
3L Buddy
3L Buddy
Berichten: 93
Lid geworden op: 13 jan 2014, 16:12
Echte naam: Pascal
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 0- 8-2001
Kilometerstand: 000.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Planetsilver - LR7V
Locatie: Lelystad

jammer? Lupo 3l met schakelprobleem

Bericht door bugdaddy »

Ene Petra heeft laatst een Lupo te koop aangeboden met een schakel probleem.

Het is waar. Ze heeft zich op allerlei fronten niet aan de voorwaarden gehouden om een advertentie te mogen plaatsen.
Maarrrrrr.....

Ik vind het toch jammer dat wij niet erg vriendelijk op haar gereageerd hebben terwijl dit toch wel het thema is van dit super relaxte forum.

Hoop dat ik niemand op zijn teentjes trap (en nee ik ken Petra niet), maar wilde dit toch graag even delen.

Peace
reichbus
3L Vriendenteam
3L Vriendenteam
Berichten: 2050
Lid geworden op: 12 jan 2014, 18:30
Echte naam: Guus
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 06 jun 2000
Kilometerstand: 245.000km
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Taftgroen - LA6N
Locatie: Wijchen

Re: jammer? Lupo 3l met schakelprobleem

Bericht door reichbus »

Ik ben het daar niet helemaal mee eens.

Het klopt dat er een sarcastiche reactie is neer gezet. In diezelfde bijdrage is ook aangegeven waar het sarcastische deel is op gehouden en waar een serieus verzoek begon. Een verzoek ook dat aan sluit bij de forumregels die we hier hebben. Dat er een sarcastische reactie kwam, vind ik niet zo gek. Ik heb de oorspronkelijke tekst van de "advertentie" gezien. Hierin stond geen enkele informatie met betrekking tot de auto die je zou moeten kopen. Als je zo'n advertentie neer zet dan is het heel erg moeilijk om degene die de advertentie plaatst serieus te nemen. Bij een dergelijke advertentie vraag ik mij af of iemand wel echt wat wil verkopen: dat is hoe het op mij over komt. Misschien bedoeld diegene dat wel niet zo, maar dat weet ik op dit moment niet.

Uiteraard is het geen enkel probleem om een auto met schakelproblemen aan te bieden, als je daar open en eerlijk over bent en je een realistische vraagprijs hebt, dan is er misschien ook nog iemand te vinden die hem wil kopen en daar vervolgens in wil duiken.
Afbeelding
bugdaddy
3L Buddy
3L Buddy
Berichten: 93
Lid geworden op: 13 jan 2014, 16:12
Echte naam: Pascal
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 0- 8-2001
Kilometerstand: 000.000km
Transmissie: Automaat
Kleur: Planetsilver - LR7V
Locatie: Lelystad

Re: jammer? Lupo 3l met schakelprobleem

Bericht door bugdaddy »

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik het nog eens doorgelezen en daar kan ik eigenlijk wel wat mee.

Dank!
lupocor
Vriendelijke ebay held
Vriendelijke ebay held
Berichten: 1793
Lid geworden op: 14 jan 2014, 11:59
Echte naam: cor
Autotype: Overige autotypes
Kilometerstand: 68.000
Transmissie: Handgeschakeld
Locatie: emmen

Re: jammer? Lupo 3l met schakelprobleem

Bericht door lupocor »

ik vond het ook niet vreemd zoals er werd gereageerd.
stel dat jij een set winterbanden te koop hebt.
maar even op het forum te koop zetten denk je dan,prima.
maar als je dan de volgende tekst neerzet kun je het gebeurde verwachten.
te koop winterbanden , 50 euro.
wat zou jij hierop antwoorden?
je kunt volgens mij dus een sarcastische reactie verwachten aangezien er te weinig gegevens staan waar je wat mee kunt.
Gebruikersavatar
Nietsnut
Vriendelijke beheerder
Vriendelijke beheerder
Berichten: 6138
Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
Echte naam: Melvin
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 10 jul 1999
Kilometerstand: 339.863km
Transmissie: Automaat
Kleur: Moonsilver - LR7X
Brandstof: Normale diesel
Locatie: Zwolle

Re: jammer? Lupo 3l met schakelprobleem

Bericht door Nietsnut »

Deze dame in kwestie, Petra, heeft de Lupo van haar overleden broer geërfd maar de auto geeft te veel problemen vermoed ik in relatie tot haar beschikbare tijd. Ook op Facebook heeft ze ons een vraag gesteld op een zeer summiere manier en nooit antwoord gegeven op het antwoord.
Actie = reactie denk ik dan maar; oftewel, als je zelf geen moeite doet om op een fatsoenlijke manier te communiceren moet je dat ook niet van anderen verwachten. Overigens heb ik de advertentie inclusief reacties verwijderd want één zin "Lupo te koop, gaat niet in achteruit" voldoet simpelweg niet aan de advertentieregels. De regels staan prominent boven de 'Marktplaats' boards dus je kan ze niet missen.
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic / Humor / after hours / barpraat / Algemeen autonieuws”