Misschien weet hier iemand raad? Ik heb al menig forum afgespeurd maar niks en heb geen zin om naar garage of dealer te moeten gaan alleen in ergste geval....
Probleem:
Sinds kort met sluiten en ontgrendelen v/d auto zie ik geen lichten meer knipperen.
Ik heb al de nodige problemen gehad met de accu die vaak na een paar nachten stilstand plat is.
Ook heb ik vorige week een nieuwe giersnelheidssensor G202 vervangen nadat alle lampjes gingen branden van ESP/ABS.
Ik heb geen VCDS maar een handscanner ES680 van Autophix die mij al een heel eind op weg geholpen heeft en best wel over de nodige opties beschikt, ondersteuning alle functies van V/A 1551/1552.
Wanneer ik met deze scanner groep 46 Comfort module selecteer valt er bij software codering te lezen 00000. Das toch niet wat het moet zijn denk ik zo, terwijl al het andere gewoon werkt zoals afstandsbediening, centrale vergrendeling en alarm.
Ik tracht dat met groep 07 Codering de module opnieuw te coderen met code 06730 of 06720 en nog andere maar krijg ieders keer de melding ¨Code waarde is onacceptabel¨, alleen als ik ENTER druk met die code 00000 zegt deze Code schrijven succesvol!.
Weet iemand of hier nu daadwerkelijk Comfort module stuk is, ik heb ook foutcode 01330, of dat mijn scanner niet voldoet of dat ik een inlog code nodig heb of VCDS en wat die code 00000 betekent en of dat standaard is.? Iemand?
Oh ja is wel een Audi A2 1.4 TDI 2001 AMF...
Dank!