Omdat ik even jullie mening en kennis wil gebruiken/ of misbruiken...
Ik wil andere stoelen. en ik moet zeggen ik vind die sciroccostoelen wel echt cool.
Maar ik wil hem compleet met achter bank en dat betekend dat de achterbank aangepast moet worden.
En ik heb de stoelen het liefst in leer.
Zo dat was de opsomming.
dit zijn scirocco stoelen.
voorstoelen zijn relatief gemakkelijk te monteren. lassen van een frame en ze kunnen er in.

De achterbank is lastiger. niet alleen montage punten maken. maar ook nog de stoelen/bank zelf aanpassen door middel van opvullen en vermaken van de stof/leer

Nu is dat prima te doen vinden onze engels lupos fans. even niet op de kleur letten...... niet mijn ding.

Dus zo ver lijkt alles haalbaar. maar ik heb eisen..
1. Liever leer dan stof. kleur zwart
2. Stoelen moeten matchen met de zijpanelen. deze zal ik ook voorzien van leer.
3. Elektrisch als het kan ( dat betekend dat een plus en min geleverd kunnen worden. maar dat de stoelen het dan ook moeten doen. Wil geen pc's moeten inbouwen etc)
4. Stoelverwarming. geen eis. maar leuk als toch alles elektrisch is.
5. achterbank moet mooi pas zijn, dus vermaken
Maar dan de vraag wat is handig.
Leren stoelen kopen en de achterbank laten aanpassen. misschien verschillen met de kleur en de textuur?
of stoffen stoelen kopen, deze ontdoen van de stof en laten bekleden en aanpassen in een keer.
in beide gevallen heb ik nog 4 stukken leer extra nodig voor de zijpanelen voor en achter. met de 2de optie is dat natuurlijk geen probleem.
Maar de vraag is of je een matchende leerhuid vind gelijk aan de stoelen.
Electrische stoelen. omdat het kan, niet meer niet minder. daarom wil ik er niet meer werk in steken dan een plus en min kabel.
Weet dan electrische stoelen van een 928 idd zo zijn aan te sluiten, maar hoe dit bij nieuwe autos is. geen idee.
Memory functie dat hoef ik niet te hebben, gaat dus puur om de verstelling en verwarming.
Wat zouden de kosten van aanpassen zijn?
En wat zou leer icm aanpassen kosten?
even nog 3 voorbeelden.. wie weet waar die ronde knop voor is bij foto 3? is dit een knop?