Sinds kort in het bezit van een Lupo 3L die is omgebouwd naar een handbak met vele andere aanpassingen. Nu heb ik een aantal probleempjes die misschien tegelijk opgelost kunnen worden.
De Lupo beschikt over centrale deurvergrendeling, alleen werkt deze (nog) niet. Als je op het knopje drukt om de auto op slot te doen, dan gaat de Lupo op slot en gelijk weer open.
Ik vermoed dat het aan het binnenwerk van het slot ligt. Nu had ik een nieuw slot gekocht, maar de stekker komt niet overeen. Ik heb namelijk een 2-polige stekker en alle andere sloten zijn 8-polig. Nu is mijn vraag welk slot moet ik hebben? Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar nergens een partnumber te ontdekken. Er staat alleen een VW logootje op met wat andere tekst over matieraal etc. Het gaat om de bestuurderskant.

Verder kan ik de deurhendel te ver uittrekken en dan trek ik het slot mee naar buiten. Ook kan ik het slot eruit trekken, lekker inbraakgevoelig dus.. Wat heb ik hiervoor nodig? Alleen een binnenwerk dat de deurhendel vasthoudt in de deur? En waar haal ik zoiets?
En dan nu het derde probleem
Of is het misschien een beter idee om gewoon naar de garage te gaan, overal nieuw sloten in te laten zetten en hopen dat alles dan wel werkt..
In ieder geval bedankt voor het lezen als je zo ver gekomen bent en ik hoop dat iemand mij een beetje verder kan helpen.