Met pijn in mijn hart.
Geplaatst: 01 mar 2016, 08:02
Toch te klein en net even te veel moeite (voor mij) om te redden, mijn handgeschakelde 3L Lupo:
kenteken: 47-tgg-8 ( al bekend op dit forum), blauw 3L 1.2 TDI uit 1999.
chassisnummer + vermelding of de kilometerstand kloppend is conform ETKA: chassisnummer moet ik opzoeken, Kilometerstand +-300000
de staat van de auto inclusief het gepleegde onderhoud van de laatste 3 jaren
2014: Achter-trommels vervangen door stalen versies, wegens aanloopproblemen met de magnesium versies.
2015: Voor 2500 euro onderhoud gehad bij de VW dealer, Airbagcomputer, linker slot, klokkenwinkel, en nog veel meer, ik zal even een foto posten van de rekening. Distributie riem en waterpomp ook vervangen.
2015: Turbo is vervangen door een waar de vanen nog wel variabel waren. Oude turbo zit erbij in, voor revisie.
het te verwachten onderhoud het volgende jaar Achterruitje rechts-achter (perfecte kandidaad voor klapraampje!) is kapot, nu een stukje plastic-ruit ingezet. Blok hangt niet meer helemaal goed, verwacht blokophanging mogelijk versleten. Remmen zitten er ook aan te komen, voor. Remschijven en blokken incl. (had ze alvast gekocht) Koppeling zou ook eens naar gekeken moeten worden, komt voor mijn gevoel erg laat in (slijtage of afstelling?). Achter is er een wiellager kapot, die zal vervangen moeten worden. De spiegels laten zich moeilijk verstellen. Het interieur moe een keer een deep-clean hebben. Vooral veel vlekken op de voorstoelen, nog van de vorige eigenaar.
foto's waaruit de staat van de auto duidelijk vast te stellen is. zal ik nog maken.
eventueel gerepareerde schades De motorkap past niet netjes over de vierkante knipperlichten heen, mogelijk eens in het verleden front-schade gehad? Moeilijk te bepalen, verder geen tekenen van front-shade. Bumper is nog goed, chassis nog recht.
Vraagprijs: 500 Euro
De auto heeft geen APK meer, verlopen 21 Februari
Het enige wat aan deze auto nog een beetje te redden valt zijn de 2 sets originele magnesium velgjes en de versnellingsbak, die in 2011 (even opzoeken en posten nog) gereviseerd is in rotterdam. Dit is dus een hand-ombouw.. Werkt naar tevredenheid.
Introductietopic: http://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1843
kenteken: 47-tgg-8 ( al bekend op dit forum), blauw 3L 1.2 TDI uit 1999.
chassisnummer + vermelding of de kilometerstand kloppend is conform ETKA: chassisnummer moet ik opzoeken, Kilometerstand +-300000
de staat van de auto inclusief het gepleegde onderhoud van de laatste 3 jaren
2014: Achter-trommels vervangen door stalen versies, wegens aanloopproblemen met de magnesium versies.
2015: Voor 2500 euro onderhoud gehad bij de VW dealer, Airbagcomputer, linker slot, klokkenwinkel, en nog veel meer, ik zal even een foto posten van de rekening. Distributie riem en waterpomp ook vervangen.
2015: Turbo is vervangen door een waar de vanen nog wel variabel waren. Oude turbo zit erbij in, voor revisie.
het te verwachten onderhoud het volgende jaar Achterruitje rechts-achter (perfecte kandidaad voor klapraampje!) is kapot, nu een stukje plastic-ruit ingezet. Blok hangt niet meer helemaal goed, verwacht blokophanging mogelijk versleten. Remmen zitten er ook aan te komen, voor. Remschijven en blokken incl. (had ze alvast gekocht) Koppeling zou ook eens naar gekeken moeten worden, komt voor mijn gevoel erg laat in (slijtage of afstelling?). Achter is er een wiellager kapot, die zal vervangen moeten worden. De spiegels laten zich moeilijk verstellen. Het interieur moe een keer een deep-clean hebben. Vooral veel vlekken op de voorstoelen, nog van de vorige eigenaar.
foto's waaruit de staat van de auto duidelijk vast te stellen is. zal ik nog maken.
eventueel gerepareerde schades De motorkap past niet netjes over de vierkante knipperlichten heen, mogelijk eens in het verleden front-schade gehad? Moeilijk te bepalen, verder geen tekenen van front-shade. Bumper is nog goed, chassis nog recht.
Vraagprijs: 500 Euro
De auto heeft geen APK meer, verlopen 21 Februari
Het enige wat aan deze auto nog een beetje te redden valt zijn de 2 sets originele magnesium velgjes en de versnellingsbak, die in 2011 (even opzoeken en posten nog) gereviseerd is in rotterdam. Dit is dus een hand-ombouw.. Werkt naar tevredenheid.
Introductietopic: http://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1843