Nederlandse zwarte Lupo 3L 2000 te koop

Advertenties uit "Aangeboden - eigen" worden wanneer ze gesloten worden hier geplaatst i.v.m. archieffunctionaliteit.

Moderator: NicoTDI

Gesloten
Oddball
Nieuwe vriend
Nieuwe vriend
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2018, 12:59
Echte naam: Kempi
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 17 sep 1999
Kilometerstand: 351.234km
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart - L041
Brandstof: Normale diesel

Nederlandse zwarte Lupo 3L 2000 te koop

Bericht door Oddball »

Te koop, Nederlandse Lupo 3L, 26-DZ-HX.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik heb deze auto in december 2016 aangeschaft omdat ik veel kilometers voor mijn werk ging maken.
Inmiddels ben ik veranderd van baan en werk nu dichterbij.
Ik heb deze auto van een kennis uit Friesland gekocht, hij heeft op zijn beurt de auto bij EJR gekocht en in onderhoud gehad.
Veel onderdelen zijn door EJR vervangen, de bak is gereviseerd en de koppeling vervangen. De EGR is dichtgezet en de katalysator zit er niet meer onder, dit geeft geen problemen voor de APK.
Bij 316 dkm heb ik de auto aangeschaft, omdat de auto lekte zijn krukaskeerring, nokkenaskeerring, waterpomp en distributieriem vervangen.
Bij 324 dkm is de olie vervangen (vw 507 00) met een nieuw filter.
In de loop van de tijd heb ik er nieuwe koplampen ingezet, zijn er kapotte speakers vervangen en is er een nieuwe mattenset ingekomen, ook is een schakelstang van de gangsteller vervangen omdat deze vaak los schoot.
Vorig jaar augustus is de auto bij JB autoservice geweest voor het uitvoeren van de basisinstellingen, hier is de auto zonder te sleutelen doorheen gekomen.
Afgelopen augustus zijn voor de APK beide wiellagers voor vervangen, veren achter en een homokineethoes.
De auto heeft natuurlijk zijn gebruikerssporen, niets buitensporigs, geen doorgeroeste plekken. Er zitten wat plekjes rondom het voorraam, en een plekje bij de bestuurdersdeur. Airbaglampje brand, hier heb ik al een nieuwe airbagring (1h0959653e) ingezet, deze heeft het een tijdje goed gedaan maar het lampje brand weer opnieuw, ik vermoed dat ik een stekkertje even los en weer vast moet zetten. en weer moet resetten met VAGCOM. Deurkaart bestuurderskant zit los, hechtblokje is losgelopen van deurkaart, kwestie van lijmen en gaan, ik heb meerdere hechtblokjes liggen.
De auto rijdt en schakelt goed, start in stopstand en in neutraal.
Veel rekeningen aanwezig, onderhoudsboekje is aanwezig.

Vraagprijs: 1300,-

Banden: 4x Continental Ecocontact 165/65/14 met 6/7mm profiel, stalen winterset zitten erbij met weinig profiel.
Kenteken: 26-DZ-HX
Chassisnummer: wvwzzz6ezyw002783
Kilometerstand: 351.XXX km
Apk: 08-2019
Oddball
Nieuwe vriend
Nieuwe vriend
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2018, 12:59
Echte naam: Kempi
Autotype: VW Lupo 1.2TDI
Productiedatum: 17 sep 1999
Kilometerstand: 351.234km
Transmissie: Automaat
Kleur: Zwart - L041
Brandstof: Normale diesel

Re: Nederlandse zwarte Lupo 3L 2000 te koop

Bericht door Oddball »

Mag een slotje op, is verkocht.
Gesloten

Terug naar “Gesloten advertenties (VERKOCHT)”