Sorry, was ff (weekje of wat) afgeleid ....
Ja ik zoek nog steeds 2 velgjes Jeroen
Alleen een hele lupo erbij krijgen heb ik weinig, nee zeg maar geen behoefte aan
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Jeroen schreef:Wacht,,deze volg ik niet helemaal.
Je hebt al een knap setje? Van vier?
Of heb je niks en stel je voor samen een setje van 4 te zoeken en dan delen?
Ik heb een knappe set van 4 velgen... daar weet BYM ook wel van.. maar ik wil dus niet met twee losse velgen blijven zitten... Dus als jullie ze beiden nog interesse hebben, kunnen we misschien wel iets regelen
Helaas geen Lupo meer in bezit, wel een mooie Polo Bluemotion 1.2 TDI voor de deur!
Jeroen schreef:Wacht,,deze volg ik niet helemaal.
Je hebt al een knap setje? Van vier?
Of heb je niks en stel je voor samen een setje van 4 te zoeken en dan delen?
Ik heb een knappe set van 4 velgen... daar weet BYM ook wel van.. maar ik wil dus niet met twee losse velgen blijven zitten... Dus als jullie ze beiden nog interesse hebben, kunnen we misschien wel iets regelen
Hej piemolt .... reageert dan ff op whatsapp
En inderdaad Jeroen, heb wel/nog steeds intresse, als jij dat ook hebt kunnen we elkaar helpen
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Jahoor, ik heb nog interesse!
2 wielen vind ik prima.
Ik heb geen contactgegevens van bresjee, behalve via het forum. Begrijp dat jullie wel eens 06-en?
Prijs en woonplaats worden dan de volgende stap. Prijs zal mede afhangen van de soort banden en dan met name de staat.. Ik ben toe aan 2 nieuwe voor mijn Audi2, geen winterbanden. Gladde banden lijken met helemaal prima!
Edit: zie dat jullie in denhelder en zaanstad wonen. Ik woon in Haarlem en werk in Schoorl/Bergen, dus das allemaal goed te doen.