Link
Moderator: NicoTDI

idd zelfde als een 3l. alleen met meer pk en een ander stuur en grill3lmaniac schreef:zeker , rijdt dat verder hetzelfde emiel? , en die bakken , zijn die ook zo gevoelig met als de 3l?

Juist , en daar zit ik een beetje in nu! Rij eigenlijk te weinig maar nu weet ik wat ik heb! Als je zoiets koopt en de bak is zo kapot heb je weer meer kosten! Tenzij er een heeeel goedkoop fsi tje te koop staat maar dat zal wel niet!3L-Dnadave schreef:Bak is net zo gevoelig.
Hoop meer power , en andere toerentallen dan de 3L. Ander geluidje ook.
Toen er nog wegenbelastingvrijstelling voor de 3L was, was de fsi een auto met vooral nadelen.
Maar nu de wegenbelasting weer terug is, is de fsi een auto die opzich eenngoede keuze is voor mensen die relatief weinig <7000km per jaar rijden, en toch graag veel opties willen

is ook zo! maar toch blijft het ook leuk zon fsi! , maar voorlopig lekker het vertrouwde dieseltje hoor! en denk ook wel dat dat voorlopig zo blijftnicoTDI schreef:Pieuw Eelco wat moet je met een FSI, net alles laten vervangen gangsteller deksel, oliepomp ketting :P lelkker blijven rijden joh! aan die van jou kan nog maar weinig kapot.