steevo schreef:Koffie is aanwezig en kan gepakt worden. Is in principe gewoon zo ter beschikking gesteld...maar gezien het aantal mensen mss wel zo netjes als we iets achter te laten voor de tientallen liters die er doorheen gaan vliegen haha.
Fuzz schreef:Ik kan het bericht niet meer vinden, maar ik geloof dat ik iets had gepost over wie mijn slotje van het dashboard passend kan maken. Ik zie inderdaad de how-to van je foppe, super! Aangezien ik dan een nieuwe hendel moet kopen wacht ik nog heel even. Mijn dashboardkastje is op zich prima, maar niet puntgaaf. Als er een mooie zwarte ergens aangeboden wordt, sla ik mijn slag en ga ik daarvan het slotje vervangen Heb ik dan nog de juiste slotplaatjes nodig, of kan ik gewoon de goede combinatie maken met hetgeen wat erin zit?
Zo. De auto is volgetankt en ingepakt. Het lijkt nu net zo'n ANWB wagentje. Nog even de koffie klaar zetten en een boterhammetje maken en dan ben ik klaar voor morgen. Lekker vroeg naar bed en morgen fris weer op.
Het was gezellig! Jammer van het weer, zelf niks gedaan, maar wel slim staan kijken bij anderen
<scirDSL> I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next".
They stopped that when I started doing it to them at funerals.
Ik ben weer terug. Hamburgertje in de buik inmiddels. Ook ik heb geen foto's. Ik zelf ben blij dat ik er vooraf voor had gekozen om een beperkt aantal dingen uit te kiezen. Dit was de derde klusmeeting die ik mee maak en je hebt al snel de neiging om te veel te willen doen aan je auto. Waarbij ik het geluk heb dat ik bijvoorbeeld geen Foppe heet die heel veel mensen moet helpen en zelf niet aan zijn eigen auto toe komt.
Ik had gekozen voor klus waar ik hulp bij nodig had en die ik belangrijk vond. Dat waren mijn remmen en dan in het bijzonder de achterremmen schoonmaken, in vetten en de remvloeistof verversen. Jack heeft mij daar heel fijn bij geholpen, zodat ik de volgende keer negentig procent van de klus zelf kan doen.
De bendix had eigenlijk nog ingesmeerd moeten worden, maar mijn startmotor ziet er zo brak uit dat ik hem gewoon helemaal ga vervangen.
Verder heb ik nog even nieuwe nummerplaten er op gezet toen het even droog was. Anders blijven die ook weer maanden in de kattenbak liggen.
In mijn eigen topic ga ik nog even wat uitgebreider in op het onderhoud dat ik al heb gedaan en wat ik op korte termijn nog verwacht.
De meeting zelf was erg gezellig. Ik heb weinig mensen kunnen helpen, maar heb wel veel staan praten en gekeken naar allerlei projectjes.
Speciale dank voor Jack voor de technische ondersteuning, niet alleen voor mij persoonlijk en voor Stevie voor de snoerstrakke organisatie. Het inplannen van de bruggen is dacht ik zeer goed verlopen, waardoor iedereen kon doen wat hij moest doen. En dat nog eens in een mooie provincie waar ik nu eens niet in het toeristenseizoen (hoewel... is nog niet helemaal voorbij geloof ik) was.
Wat een dag, wat een dag...ik was vanmorgen om 08:20 van huis gegaan en was 20:10 weer terug en heb ongeveer 410 km gereden heen en weer.
Stevie heeft de meeting PERFECT georganiseerd en gecoördineerd waarvoor mijn dank, en uiteraard dank aan allen die zich ingezet hebben om anderen te helpen met klusjes. Ben de Rooy gaan we nog wel een mooi bos bloemen sturen, hij is zelf niet zo van de kado's krijgen volgens mij dus moet hij zijn vrouw er maar blij mee maken.
Daarnaast veel dank aan kokkie Don Jose (tosti t/m hamburger naar smoothies) en aan Novi, de vrouw van BYM (Mike) die furschrukkuluk lekkere sateetjes heeft gemaakt. En aan iedereen voor alle lekkere dingetjes.
Helaas heb ik zelf geen foto's gemaakt maar die zullen vast volgen....