BoksD5 schreef:Denk niet dat zoiets mogelijk is, staat namelijk op kenteken. Kenteken staat ook op de sticker vermeld.
Goed om te weten dat de boete verhoogd is... Niet meer met de stickerloze Volvo Dusseldorf in, voor €40 durf ik het wel aan, 175 vind ik zonde. Voor de V70 hoef ik 'm sowieso niet aan te vragen, ze zullen een aparte sticker moeten maken..zwart.
Haha zeker niet, stickers zijn zonder kenteken.
Het kenteken kan je vermelden stift op de sticker.
Wij hebben onze sticker bij een GWK gehaald. Kun je gewoon ter plekke afhalen op vertoon van kentekenpapieren. Je moet wel zelf nog even het kenteken met een stift erop schrijven.
"Je hebt meer aan goed onderhoud van een auto dan een jongere auto met minder kilometers kopen."
Bendert schreef:Wij hebben onze sticker bij een GWK gehaald. Kun je gewoon ter plekke afhalen op vertoon van kentekenpapieren. Je moet wel zelf nog even het kenteken met een stift erop schrijven.
Het wordt steeds vreemder. Bij mij werd het er toch echt voor mijn neus op geprint..
Bendert schreef:Wij hebben onze sticker bij een GWK gehaald. Kun je gewoon ter plekke afhalen op vertoon van kentekenpapieren. Je moet wel zelf nog even het kenteken met een stift erop schrijven.
Het wordt steeds vreemder. Bij mij werd het er toch echt voor mijn neus op geprint..
Des te beter, kan je nooit de discussie op locatie krijgen
Misschien moet je hem gewoon in Nederland halen .
BYM, die stickers heb je alleen nodig als je een stad in wil. Ik ben de laatste jaren diverse keren door Duitsland heen gereden, maar nog nooit zo'n sticker op de auto gehad en ook niet de stad in geweest.
Duitsersland ga ik doorheen, maar niet ergens binnen, dus dat valt dan weer mee. Het is meer het idee dat ik een restrictie heb wat ik geen prettig idee vindt. Oostenrijk zal ik wel nog enkele dagen gaan verblijven, dat maakt het dan weer anders, maar daar geldt dit niet.
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Ik heb even contact gehad met milieusticker.nl ze geven aan dat de lupo 3l in aanmerking komt.
Bij een evt. Bestelling is het de bedoeling dat je even mailt, daarnaarzetten ze het proces om van automatisch naar handmatig. Anders krijg je helaas een gele sticker.
NicoTDI schreef:Ik heb even contact gehad met milieusticker.nl ze geven aan dat de lupo 3l in aanmerking komt.
Bij een evt. Bestelling is het de bedoeling dat je even mailt, daarnaarzetten ze het proces om van automatisch naar handmatig. Anders krijg je helaas een gele sticker.
Komende vakantie ga ik weer met het gezin naar Duitsland en heb ik ene groene sticker nodig.
Ik heb nu contact gehad met DEKRA en de TÜV Noord over mijn audi A2 uit 2001.
Nu krijg ik overal te horen dat ik inderdaad de GELE sticker krijg omdat de auto te oud is.
Nu lees ik boven dat DEKRA weet van de Lupo 3L, echter als ik uitleg dat de motoren gelijk zijn blijft ze volhouden aan het bouwjaar.
Weten jullie nog een andere oplossing, behalve een CAT, om aan de groene sticker te komen?
Het bijzondere is de groene sticker zat op de auto toen hij is geïmporteerd door EJR.
Geachte heer,
U kunt de sticker via onze website (http://www.milieusticker.nl) aanvragen.
Het systeem zal dan een gele sticker aangeven.
Wij passen het handmatig voor u aan naar een groene sticker.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met Vriendelijke groet,
M.Landheer
Afd.Mobility
TÜV Nederland
(member of TÜV NORD Group)
Inspections
de Waal 21c
5684 PH Best
Nederland
Wybren schreef:Net weer contact gehad en deze mail ontvangen:
Geachte heer,
U kunt de sticker via onze website (http://www.milieusticker.nl) aanvragen.
Het systeem zal dan een gele sticker aangeven.
Wij passen het handmatig voor u aan naar een groene sticker.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met Vriendelijke groet,
M.Landheer
Afd.Mobility
TÜV Nederland
(member of TÜV NORD Group)
Inspections
de Waal 21c
5684 PH Best
Nederland
Nu dus maar even afwachten welke ik in de bus krijg.....
Wybren, op basis waarvan passen ze de sticker nu aan?
Welk argument heb je gebruikt?
En wie heb je aangesproken?
Ik kan zelf wel wat bedenken, maar dan weet ik het nog niet zeker..
Ik heb ook een a2 en wellicht ook aankomend jaar Duitse vakantiewensen (laat m. Opa zaliger het maar niet horen, ook niet dat ik een duitse aut rij...)...