dat is tanken!
zoveel past er dus in je tank

in voorgaande wedstrijdjes is 1700+ km op een tank al eens gelukt.sjoerd schreef:Dat is wel een heel vette flats...
Aangezien ik 1200Km+ rijd per week heb ik me ook afgevraagd hoeveel er in kan. Dank voor het harde bewijs!
Wat gebeurt er als je de tank helemaal leeg rijdt? Is de Luup zelf-ontluchtend?? Heeft iemand daar ervaring mee? Jerrycan diesel erbij en starten-lopen?
Sjoerd

had je dan echt 10L genippeld? want dat is wat je met nippelen moet doen: zodra de pomp afslaat, dit aantal liters onthouden en 10L erbij optellen, dat wordt je doel: de nippel indrukken, even de gassen laten vrijkomen, wachten tot het gesis weg is, en dan kan je rustig 10L erbij tanken. hij zal vast een paar keertjes afklikken, maar toch gewoon doorgaan tot die 10L extra. voor de finishing touch kan je dan ook nog de vulopening vol laten lopen, en dan houdt het wel een keertje op hoeveel je erbij kan tankensjoerd schreef:Hi,
Nippelen had ik ook al gehoord, en idd toegepast. Ik kom echter niet verder dan 35 liter, vooral omdat ik tank als de meter in de rode streepjes onderin komt.

Ga ik ook wel mee, zuip ik die wijn wel op.BYM schreef:Wijn![]()
Verzin maar iets anders dan ... Je weet toch dat ik geen alcohol drink![]()
![]()
Maar we kunnen het altijd proberen, moet uit elkaar kunnen denk ik...