Een aantal weken verder en nog steeds zéér tevreden over de 'nieuwe' turbo. Hij fluit, doet zijn werk en verbruikt geen olie

Na een paar lange ritten, waarvan één naar Kiel in het noorden van Duitsland was er geen druppel olie nodig. Top!
Twee weken terug is Lupi bij EJR geweest om verstuivers te reinigen, CC in te bouwen en te chippen. De CC is nog niet werkend, daarvoor moet hij binnenkort terug. Lang verhaal, kom ik op terug als deze werkt
De afgelopen weken tijd besteed aan het afronden van het interieur, eindelijk tijd gevonden om op een zonnige zondag het grijze tapijt eruit te trekken en te vervangen door het zwarte exemplaar, dat al een paar maand in de schuur lag. Ook zijn de grijze gordels eindelijk vervangen door een zwart setje en heb ik alles onder de bekleding eens goed schoongemaakt.

Eindelijk het complete donkere interieur erin

Zwarte gordels erin en op de sloop een setje hoofdsteunen uit een Polo 6R gevonden. Eens zien of het mechanisme in de bank aan te passen is, zodat de hoofdsteunen tot de rand kunnen zakken...

Aangezien ik meerdere set c stijlen heb liggen heb ik één setje zwart gespoten, om te zien hoe het lijkt..

Kort daarna vond ik op de sloop een setje klapramen. Deze c stijlen laat ik maar zoals ze zijn

Tot slot.. Zaterdag heb ik mijn '09 Cross Polo verkocht en ga ik op zoek naar een Up voor erbij.
Vlak voordat de Polo wegging heb ik nog snel de pedaal covers omgewisseld