Het kan nooit een voetballer zijn geweest, die zijn niet zo doordenkend.
Zal wel een politicus zijn geweest, die draaien toch altijd om de brij heen om zijn eigen straatje schoon te praten.
Waarschijnlijk Rutte, of Zalm of zo
Opnieuw een dagje sleutelen om de oude 3L uit elkaar te halen.
Bij het loshalen van voorwiel bleek er gewoon een stuk plastic tussen de velg gedrukt is tijdens het ongeluk. Bijzonder dat de band nog gewoon op druk staat.
Daarna de remmen eraf gehaald en vervolgens het hele motorblok inclusief versnellingsbak.
Iemand enig idee hoe ik Bart kan bereiken?
Misschien iemand uit de buurt.
Ik zou nog steeds een paar dingetjes op gaan halen bij Bart maar ik krijg hem niet te pakken.
I drive my car as I Q my meat ..... Low & Slow
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
Bart's ECO Phoenix leeft nog steeds. En draait nog steeds zonder veel problemen zijn kilometers. Had door studie stress alles van de 3L moeten laten liggen. Maar nu gelukkig weer wat rustiger. Ben met grote opruiming bezig in de schuur en kom heel veel onderdelen tegen. Zet het meeste op marktplaats maar zal hier ook dingen plaatsen. Uiteraard met ledenkorting....
Helaas is een aantal week terug de versnellingsbak stuk gegaan . Zonde maar het is niet anders. En ik heb geen tijd voor een groot sleutelproject. Ondertussen heb ik een bedrijfsauto (Peugeot partner) gekocht en staat mijn witte 3L te koop: http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=4&t=3526