Het word tijd om mij even voor te stellen.
Ik ben Rene; opgericht in 1974, getrouwd, 2 kinderen en woonachtig in Utrecht (of eigenlijk; Vleuten, het ligt op 3 huizen na binnen Utrecht)en in het dagelijks leven ben ik SAP solution consultant.
Qua auto's zit ik eigenlijk al 15 jaar in de Volkswagen Golf cabriolet. Sinds 2001 admin/oprichten van Golfc@brio.Com (http://www.golfcabrio.com). Eigenlijk komt mijn grootste vriendengroep uit deze hoek op dit moment.
Op dit moment is het wagenpark als volgt:
- Peugeot 508 SW EHdi(leaseauto)
- Golf 1 cabrio 1979.
Over smaak valt zeker te twisten; en soms doe je wel eens gek. De een vind het prachtig de ander kan het niet waarderen:
Greep uit de opties:
- 2.0 16v (ABF) motor uit golf 3
- recaro's uit een sportline
- digitale snelheidsmeter
- airride
- WRD chevlon Mesh velgen
-...
Uit de zon geheel zwart, maar, en hier komt het "smaak" gedeelte, in de zon:
worden de rainbow flakes actief....
Verder op dit moment nog een Golf 1 cabrio 1984 diesel (geschorst)
was de bedoeling om deze op te knappen voor dagelijks maar door de plannen van Weekers is dit veranderd.
En dan ook nog een golf 3 cabrio colour concept (staat te koop en word bij onvoldoende interesse gesloopt voor onderdelen begin Maart)
En we zijn op dit moment bezig met een Kever 1302 cabrio project wat heel langzaam gaat maar dat word over een tijd ook een plaatje (even sparen weer

Tsja, en dan nu de reden dat ik hier zit... Gisteren een 3L gekocht van Hylco Elzinga:
Deze schade word nog gemaakt:
plus tankklepje word gespoten, en achterbumper. Voorbumper was al gebeurt ivm steenslag.
De 3L word de daily van mijn vrouw.
Zo dat was het wel weer zo'n beetje. Plannen voor de 3L zijn in ieder geval het interieur goed schoonmaken, de missende kapjes completeren, misschien nieuwe bijrijdersstoel zoeken (zit brandgaatje in) en daarna zien we wel weer verder.
Motorisch is deze 3L 100% (volgens zeggen
Als het goed is zaterdag 16-02 ophalen.....