Het zal me vast zelf ook lukken, maar het gaat stukken sneller als er iemand mee kijkt.
Ik weet bijvoorbeeld niet precies of ik hem voor 15% dicht moet programmeren. Ik heb wel een ANY motor.

gewoon plaatjes ertussen johfoppe schreef:Het lijkt mij een leuk idee om zondag de EGR af te doppen bij Nico. Wie wil mij daarbij helpen
Het zal me vast zelf ook lukken, maar het gaat stukken sneller als er iemand mee kijkt.
Ik weet bijvoorbeeld niet precies of ik hem voor 15% dicht moet programmeren. Ik heb wel een ANY motor.

Ik wil je met alle liefde ermee helpen Foppe. Mits je hem mechanisch afdopt (zoals Dave gepost) en er een beetje oppas/toezicht voor mijn dochtertje is. Kan je bij een A2 er een beetje makkelijk bij?foppe schreef:Het lijkt mij een leuk idee om zondag de EGR af te doppen bij Nico. Wie wil mij daarbij helpen

Homer schreef:Volgens mij rijd nico gewoon een lupo hoor.
foppe schreef:Het lijkt mij een leuk idee om zondag de EGR af te doppen bij Nico...

Haha, ja het is een beetje cryptisch omschreven als je het verkeerd leest.Don 3L Jose schreef:Homer schreef:Volgens mij rijd nico gewoon een lupo hoor.foppe schreef:Het lijkt mij een leuk idee om zondag de EGR af te doppen bij Nico...

Ik zal zondag ook even bij Msstona informeren. Aangezien hij ook een A2 3L heeft en hij erg technisch onderlegd is, heeft hij mogelijke info.foppe schreef:
ik zat net effe bij Jorp, en heb even bij gerritspeek gekeken. Daar ga ik nog even goed doorheen lezen hoe je de EGR kan afdoppen.
Ik weet nog niet precies wanneer je wel of niet de EGR voor 85% dicht moet programmeren nl.