Ik drink geen alcohol, maar blikjes Free-way cola (lidl) en spa-rood zijn wel favoriet bij mij
Mijn vrouw drinkt dingen als appelsap of fruitdrankjes enzo.
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
3L-Dnadave schreef:We hebben het er dit weekeind nog wel over met een biertje in de hand denk ik
Aanstaande zondag heb ik helaas andere verplichtingen, dus kan ik niet mijn tentje meenemen. Dat biertje gaat 'm dus niet worden want ik moet daarna nog rijden. Bovendien rijd ik al als een idioot als ik nuchter ben.
Maar, zaterdagochtend ga ik een rondje Drenthe doen, daarna kom ik graag langs voor een praatje, het is tenslotte maar een "klein stukje om" naar zonnig Amstelmeer. Altijd gezellig.
leuk dat je langskomt! Houd je er wel rekening mee dat we tussen 12.00 en 16.00 onderweg zijn met de Rally!
Je kunt ons altijd bellen om te vragen waar we dat moment zijn! Als je mee wilt eten/drinken kun je je dan nog wel even inschrijven op: http://doodle.com/2n8xvds23zh6857x i.v.m. inkopen!
Tot zaterdag,
Bresjee99 en Gargamel
Helaas geen Lupo meer in bezit, wel een mooie Polo Bluemotion 1.2 TDI voor de deur!
Nog even een vraag, ik ben samen met mijn vriendin sndg (Sharon) van plan te komen, moet er nog iets aanbetaald worden voor de bbq, of komt dat op de dag zelf?
Riggard schreef:Nog even een vraag, ik ben samen met mijn vriendin sndg (Sharon) van plan te komen, moet er nog iets aanbetaald worden voor de bbq, of komt dat op de dag zelf?
gr Rich
Zaterdag is prima! 10'tje pp! Komt alles goed!
Overigens willen we vragen aan iedereen of ze een €2 muntstuk willen meenemen!:-)
Helaas geen Lupo meer in bezit, wel een mooie Polo Bluemotion 1.2 TDI voor de deur!
Vrienden, bij aankomst wordt u direct verlost van lege cans. U hoeft dus niet tijdens de toer met een auto vol met legen cans rond te rijden.
U kunt dan gelijk opgeven wat u weer vol mee terug wilt nemen. Dan kan Niek, die wat op de grote smurf lijkt, dus niet de 3L Niek, dan kan hij al veel klaar zetten, zodat we niet te veel tijd kwijt gaan raken met zulke zaken.
Vergeet je stoeltje en pen niet he!
Helaas moet ik me afmelden. Zaterdag moet ik mijn nieuwe motor ophalen. Verkoper kan niet op een andere dag.
Ik heb me van de lijst verwijderd. Iedereen veel plezier en bij de volgende meeting voel ik me verplicht om aanwezig te zijn!
Verbruik: 3.47L/100KM (1 op 29) gemeten over 30.000km
Stefan schreef:Helaas moet ik me afmelden. Zaterdag moet ik mijn nieuwe motor ophalen. Verkoper kan niet op een andere dag.
Ik heb me van de lijst verwijderd. Iedereen veel plezier en bij de volgende meeting voel ik me verplicht om aanwezig te zijn!
Tja, als je moet kiezen tussen een nieuwe brommert ophalen of een barbecue met je maten dan heb je een dilemma.
Veel plezier met je nieuwe motor! Enneh, or it didn't happen!
Stefan schreef:Helaas moet ik me afmelden. Zaterdag moet ik mijn nieuwe motor ophalen. Verkoper kan niet op een andere dag.
Tja, als je moet kiezen tussen een nieuwe brommert ophalen of een barbecue met je maten dan heb je een dilemma.
Veel plezier met je nieuwe motor! Enneh, or it didn't happen!
Een gemiddeld mens tegenwoordig heeft het druk.
Snap wel dat het klote is als mensen afzeggen, echter blijven er nog meer dan voldoende aanmeldingen over, toch?
Een gemiddeld mens tegenwoordig heeft het druk.
Snap wel dat het klote is als mensen afzeggen, echter blijven er nog meer dan voldoende aanmeldingen over, toch?
Ja, dat sowieso. Ik merk deze week wel hoe druk een mens het kan hebben met alle voorbereidingen voor de meeting! Ik heb nog geen een avond op m'n kont gezeten deze week... Ja, van en naar Nico in de Lupo ;-)
Uuh ja maar de afzeggingen worden nu wel wat gortig....zo kan je geen dingen plannen. Er worden dingen geregeld en gepland...inschrijven is in principe natuurlijk wel gewoon komen...want anders heeft inschrijven niet zoveel waarde
Deze mate van afzeggers hebben we nog niet eerder meegemaakt :(
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow]topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raamstopic
3L-Dnadave schreef:Uuh ja maar de afzeggingen worden nu wel wat gortig....zo kan je geen dingen plannen. Er worden dingen geregeld en gepland...inschrijven is in principe natuurlijk wel gewoon komen...want anders heeft inschrijven niet zoveel waarde
Deze mate van afzeggers hebben we nog niet eerder meegemaakt :(
Kop op Dave, We zijn evengoed met 21 man, waarvan 75% blijft slapen(ja procenten, dat lijkt al gauw meer )
Laatst gewijzigd door Bresjee99 op 22 mei 2014, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
21 is zeker geen slechte score. Tuurlijk snap ik jullie ook wel.
Wens jullie iig veel plezier bij de meeting, een paar mensen die afzeggen zal de pret niet moeten drukken.