2 weken terug de Piaggio verkocht aan een hele goede vriend van me die hem heel graag wilde. Hij had onderhoud nodig dus was perfect moment om hem van de hand te doen. (Ben ondertussen bezig met mijn motorrrijbewijs)
Tja, sta je dan. Zonder vervoer. Dus de Lupo gebruikt elke dag. 100km per dag in de Lupo was niet zo fijn. Stond om de 4 dagen aan de pomp (50euro) en dat vond ik niet zo fijn..
Dusja, dan maar zoeken naar een auto. Had een aantal opties.
Ik wil volgend jaar met de auto op vakantie, dus ik kon nu direct een ruime auto halen op een iets lager budget dan wat ik in gedachte had.
Of ik haal nu een goedkope tdi en kan over een half jaartje een leuke vakantieauto halen.
Ik begon met optie 2; zoeken naar een leuke kleine tdi. Geen succes :?
Heb met 4 verkopers afgesproken (golf5, seat ibiza fr (2x!!) en polo) en alle vier hebben de auto voor iets meer verkocht dan afgesproken of niks meer van zich laten weten.
Toen maar optie 1 overwogen, namelijk gelijk een leuke familieauto. Veel gezocht naar een bmw 5 of een mercedes E, omdat ik graag met een 6cil op pad wilde. Helaas niks kunnen vinden.
Toen was ik het helemaal zat, en had ik marktplaats en autoscout afgesloten.
Facebook open, lekker scrollen door mn newsfeed omdat ik boos was
Kom ik ineens een leuke advertentie tegen!
3e eigenaar
TDI
DSG
247K gelopen met NAP
Van een liefhebber..
Oke nu de meest belangrijke details

het gaat om een mooie Touran uit 2004 welke de afgelopen 5,5 jaar in het bezit is geweest van een liefhebber. Hij heeft er het een en aan aan versleuteld en het belangrijkste is toch wel de airride.
Nougoed, afgesproken volgende avond direct naar hem toe geweest. Auto is erg netjes en is duidelijk te horen en te zien dat hij van een loefhebber is geweest.
Foto's!