Vriend van me was geintresseerd in deze auto.
Nadat er wat vragen gesteld waren, ging Jos de km stand controleren bij de dealer.
In 2010 stond er een kleine 270.000km op de teller.. Dat is toch wel een aardig verschil met de 182.000 die hij aangeeft.
Ga er dus maar vanuit dat deze 300-375 gelopen heeft.
Dat maakt de vraagprijs toch ineens wat minder interessant!
2002 zwart 37-LBV-6 326dkm--->182dkm
Moderator: NicoTDI
-
Stefan
- Handgeschakelde vriend

- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 15 aug 2011
- Kilometerstand: 160.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Brandstof: Normale diesel
Re: Bijna full optie bij Jos
Verbruik: 3.47L/100KM (1 op 29) gemeten over 30.000km
- Willemvee
- Hemelse Vriend

- Echte naam: Willem
- Productiedatum: 10 jul 2008
- Kilometerstand: 270.000
Dat is jammer ja. Evengoed keurig van Jos om dit gewoon even na te trekken en die info te delen.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
- jos_br
- Bevriend 3L garagebedrijf

- Kilometerstand: 000.000km
- Contacteer:
We zijn aan het rekenen geweest en de auto heeft na het invoeren 70dk gelopen en het verklaard de gedane reparaties meteen. 256dk in 2010 en daarna nog eens 70dk, dus in totaal 326dk.....
We hebben er nog een staan die eigenlijk verkocht zou worden......., deze blijft waarschijnlijk bij de eigenaar wegens te dure reparaties. Dan volgen er nog twee A2's, ik zal daar een verkooptopic over openen.
Jos.
We hebben er nog een staan die eigenlijk verkocht zou worden......., deze blijft waarschijnlijk bij de eigenaar wegens te dure reparaties. Dan volgen er nog twee A2's, ik zal daar een verkooptopic over openen.
Jos.
-
Stefan
- Handgeschakelde vriend

Eerlijkheid gaat voor alles. Toch altijd jammer dat terugdraaien.
- Wolf
- 3L Vriend voor het leven

- Echte naam: Dirk
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 03 jan 2005
- Kilometerstand: 257.000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Sagegreen met. - LA6Q
- Contacteer:
jos_br schreef:We zijn aan het rekenen geweest en de auto heeft na het invoeren 70dk gelopen en het verklaard de gedane reparaties meteen. 256dk in 2010 en daarna nog eens 70dk, dus in totaal 326dk.....
Jos.
Jammer dat de kilometerstand niet klopt. Verder ziet hij er nog wel netjes uit op de foto's.
Mijn Lupo 3L - 2005 - Sagegroen ! http://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php? ... stelt#p375
Na 8 jaar en 170.000km komt het afscheid dichterbij
Na 8 jaar en 170.000km komt het afscheid dichterbij
- NicoTDI
- 3L Speurvriend

- Echte naam: Nico
Re: 2002 zwart 37-LBV-6 326dkm--->182dkm
Inderdaad, errug netjes! en hij is vast ook goed onder de loep geweest.
Soms kan je beter auto met deze stand kopen dan er één uit 1999 met 120dkm.
Soms kan je beter auto met deze stand kopen dan er één uit 1999 met 120dkm.
Handschakel = Probleemloos!
-
Stefan
- Handgeschakelde vriend

Zeker waar. Heb hem niet in t echt gezien maar als de km stand kloppend was, dan gingen we kijken. Nu twijfelt degene die hem wou.
- jos_br
- Bevriend 3L garagebedrijf

- Kilometerstand: 000.000km
- Contacteer:
Tja, dan toch liever een waarvan de km stand kloppend is en er meteen een verklaring voor de vele reparaties die nodig waren de auto rijdend te houden. Van deze auto is binnen de laatste 70dk de koppeling, bak en aanverwante delen vervangen. Daarbij zit er in ieder geval een (werkende) stuurbekrachtiging en airco op. Gebruiker sporen natuurlijk ook en rijden doet die echt fijn.
Jos.
Jos.
- CorH
- 3L Makker

- Echte naam: Cor
- Kilometerstand: 310.000 km
- Kleur: Zwart - L041
Klopt Jos, heb er vrijdag in proef gereden en hij schakelt soepel en rijdt heel prettig en ziet er redelijk goed uit wel met wat nare slordigheden in onze ogen. Een aantal kleinere zaken die niet werkten en inderdaad nogal wat gebruikerssporen die je op foto's nooit goed ziet (overigens vooral aan de buitenkant). Voelde verder op zich goed aan.
Had je gisteren via MP, zonder iets te weten over de km, al aangegeven dat we waarschijnlijk voor een andere gaan. Vooral door leeftijd en prijs kwaliteit verhouding.
Misschien zou je doordat ie er niet echt strak bijstond aan de km kunnen gaan twijfelen, maar dat doen wij dus niet als we bij JB of EJR naar een Lupo gaan kijken. Het was vrijdag zo druk aan je balie, dat een echt rustig verkoopgesprek er niet van kwam en we wilden toch verder kijken, maar "voor hetzelfde geld" hadden wij dus een lupo met anderhalve ton meer dan gedacht gekocht. Zelfs dat hoeft niet direct een probleem te zijn (behalve de prijs dan) maar het is wel prettig om vooraf te weten.
Prima dat je de fout nu open en eerlijk herstelt en ik had ook niet anders verwacht, maar juist omdat je (jullie) een betrouwbaar imago hebt opgebouwd en daarin dus een naam hebt te verliezen, zou ik je toch willen adviseren om vooraf de km te checken, als je er een op MP zet.
En begrijp ik het goed, dat de blauwe niet verkocht gaat worden.
groet
CorH
Had je gisteren via MP, zonder iets te weten over de km, al aangegeven dat we waarschijnlijk voor een andere gaan. Vooral door leeftijd en prijs kwaliteit verhouding.
Misschien zou je doordat ie er niet echt strak bijstond aan de km kunnen gaan twijfelen, maar dat doen wij dus niet als we bij JB of EJR naar een Lupo gaan kijken. Het was vrijdag zo druk aan je balie, dat een echt rustig verkoopgesprek er niet van kwam en we wilden toch verder kijken, maar "voor hetzelfde geld" hadden wij dus een lupo met anderhalve ton meer dan gedacht gekocht. Zelfs dat hoeft niet direct een probleem te zijn (behalve de prijs dan) maar het is wel prettig om vooraf te weten.
Prima dat je de fout nu open en eerlijk herstelt en ik had ook niet anders verwacht, maar juist omdat je (jullie) een betrouwbaar imago hebt opgebouwd en daarin dus een naam hebt te verliezen, zou ik je toch willen adviseren om vooraf de km te checken, als je er een op MP zet.
En begrijp ik het goed, dat de blauwe niet verkocht gaat worden.
groet
CorH
Der VW läuft, und läuft, und läuft, und läuft.