DnaDave's Fantasiagroene 3L --> overleden , zie P39
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
nou....vandaag stond dus op de planning om eventjes dat nieuwe elektrische raammechanisme rechts erin te zetten meet rick samen.
ik had hem uit een donor 2002 luup
de kabels lagen klaar
links werkte al.
alles was bedoeld om plug en play te zijn.
we testte het systeem eventjes kaal, zonder ruit....en eenmaal bovenaan wilde hij niet meer naar beneden. klik zei het relais.
dus de boel weer dicht gebouwd. en wat bleek....er was ook aan dit nieuwe mechanisme wel wat mis. het rode plastic dingesding was afgebroken. maar dat zie je pas als je het mechanisme hebt gebruikt.
Rick en ik namen alle opties door....
a. een nieuw mechanisme scoren
b. een nieuw mechanisme scoren, door een extra linker mechanisme te ruilen, desnoods met bijbetaling
c. het werkende linker mechanisme ontmantelen, en helemaal ombouwen zodat het een werkend rechter mechanisme zou worden.
we gingen even naar een sloperij waar een stelletje mallotige vrouwen in de greppel waren beland met hun achterwielen
geen resultaat....
dus we kozen, met weinig zelfvertrouwen, voor optie C.
halverwege het loshalen van alle wieltjes, metaaldraden, veertjes en dingetjes zagen we het even niet meer zitten.
maar met geweldig teamwork kregen we het voor mekaar
en je gelooft het niet, maar het werkte!
WOAAAAAA!!! we hadden een linker mechanisme omgebouwd tot rechter mechanisme
op, neer, op neer, perfect
....
...
alleen toen ik de garage uit reed wilde de raam opeens nix meer. hij staat volledig dicht, en wil niet meer zakken.
geen idee wat de oorzaak is
a. de motor is kaduuk, moet vervangen worden, en ik heb er nog eentje extra voor de rechterkant.
b. het eindstukje van de metaaldraad (dat we aan 1 uiteinde zelf hebben moeten fabriceren) is losgeraakt , maar als dit zo zou zijn, dan zou de raam meteen omlaag moeten vallen)
c. de raamhouders zitten lossig, waardoor de raam teveel weerstand heeft.
hier moeten we dus nog even mee aan de slag.
wat een domper. de boel is nu 3x uit en ingebouwd.
maargoed, we komen er wel! desnoods voor de 3e keer een rechter raammechanisme zien te scoren
links is alles wel toppie , ik heb gloedjenieuwe binnen handvaten gebruikt die ik nog had liggen
en de linker kant werkt dus wel. de balangrijkste kant.
thanks Rick! we worden een goed team zo samen!
en David uiteraard weer bedankt voor het beschikbaar stellen van bier en klusruimte
ik had hem uit een donor 2002 luup
de kabels lagen klaar
links werkte al.
alles was bedoeld om plug en play te zijn.
we testte het systeem eventjes kaal, zonder ruit....en eenmaal bovenaan wilde hij niet meer naar beneden. klik zei het relais.
dus de boel weer dicht gebouwd. en wat bleek....er was ook aan dit nieuwe mechanisme wel wat mis. het rode plastic dingesding was afgebroken. maar dat zie je pas als je het mechanisme hebt gebruikt.
Rick en ik namen alle opties door....
a. een nieuw mechanisme scoren
b. een nieuw mechanisme scoren, door een extra linker mechanisme te ruilen, desnoods met bijbetaling
c. het werkende linker mechanisme ontmantelen, en helemaal ombouwen zodat het een werkend rechter mechanisme zou worden.
we gingen even naar een sloperij waar een stelletje mallotige vrouwen in de greppel waren beland met hun achterwielen
geen resultaat....
dus we kozen, met weinig zelfvertrouwen, voor optie C.
halverwege het loshalen van alle wieltjes, metaaldraden, veertjes en dingetjes zagen we het even niet meer zitten.
maar met geweldig teamwork kregen we het voor mekaar
en je gelooft het niet, maar het werkte!
WOAAAAAA!!! we hadden een linker mechanisme omgebouwd tot rechter mechanisme
op, neer, op neer, perfect
....
...
alleen toen ik de garage uit reed wilde de raam opeens nix meer. hij staat volledig dicht, en wil niet meer zakken.
geen idee wat de oorzaak is
a. de motor is kaduuk, moet vervangen worden, en ik heb er nog eentje extra voor de rechterkant.
b. het eindstukje van de metaaldraad (dat we aan 1 uiteinde zelf hebben moeten fabriceren) is losgeraakt , maar als dit zo zou zijn, dan zou de raam meteen omlaag moeten vallen)
c. de raamhouders zitten lossig, waardoor de raam teveel weerstand heeft.
hier moeten we dus nog even mee aan de slag.
wat een domper. de boel is nu 3x uit en ingebouwd.
maargoed, we komen er wel! desnoods voor de 3e keer een rechter raammechanisme zien te scoren
links is alles wel toppie , ik heb gloedjenieuwe binnen handvaten gebruikt die ik nog had liggen
en de linker kant werkt dus wel. de balangrijkste kant.
thanks Rick! we worden een goed team zo samen!
en David uiteraard weer bedankt voor het beschikbaar stellen van bier en klusruimte
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Met de dalende buitentemperaturen was mijn motor temperatuur (die toch vaak wel aan de lage kant is ~75 graden) nu gedaald tot gemiddeld 67 graden.
dus was het weer tijd voor de ghetto grillblock
de gemiddelde bedrijfstemperatuur is nu rond de 81 graden, en wordt eigenlijk niet hoger dan 84 graden.
morgen staat er weer 700km op de planning, met veel 130kmh snelwegen, dus prima omstandigheden om weer te testen
Ik ben het met alle critici volledig eensch dat met een goed functionerende thermostaat, een grillblock eigenlijk onzin zou moeten zijn.
Ik kan daardoor maar 2 dingen concluderen : 1. mijn thermostaat is stuk , of 2. mijn auto is buitenaards.
Want jaar op jaar werkt de grillblock eigenlijk prima.
Doormiddel van de foppereader kan ik sinds 2 winters nu ook goed objectiveren wat de motortemperatuur doet, en ik merk gewoon direct effect.
Ik heb het idee dat mijn thermostaat altijd volle bak open staat.
zo heb ik in 40 graden Barcelona vorig jaar nog NOOIT mijn radiator-ventilator horen draaien. Pas na volledig radiator afplakken heb ik hem in Nederland ooit 1 keer zien draaien. (93 graden motor temp toen)
Ik heb een nieuwe thermostaat liggen, alleen is het er nog nooit van gekomen om die te monteren
dus was het weer tijd voor de ghetto grillblock
de gemiddelde bedrijfstemperatuur is nu rond de 81 graden, en wordt eigenlijk niet hoger dan 84 graden.
morgen staat er weer 700km op de planning, met veel 130kmh snelwegen, dus prima omstandigheden om weer te testen
Ik ben het met alle critici volledig eensch dat met een goed functionerende thermostaat, een grillblock eigenlijk onzin zou moeten zijn.
Ik kan daardoor maar 2 dingen concluderen : 1. mijn thermostaat is stuk , of 2. mijn auto is buitenaards.
Want jaar op jaar werkt de grillblock eigenlijk prima.
Doormiddel van de foppereader kan ik sinds 2 winters nu ook goed objectiveren wat de motortemperatuur doet, en ik merk gewoon direct effect.
Ik heb het idee dat mijn thermostaat altijd volle bak open staat.
zo heb ik in 40 graden Barcelona vorig jaar nog NOOIT mijn radiator-ventilator horen draaien. Pas na volledig radiator afplakken heb ik hem in Nederland ooit 1 keer zien draaien. (93 graden motor temp toen)
Ik heb een nieuwe thermostaat liggen, alleen is het er nog nooit van gekomen om die te monteren
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
vandaag in de buurt van Ridderkerk gespot door iemand in een blauwe normale Lupo, maar wel met bumperkitje enzo.
zijn bericht erbij op facebook was "gekke lupo 3L gespot"
wat nou gek! haha
ik had hem trouwens ook op de foto
zijn bericht erbij op facebook was "gekke lupo 3L gespot"
wat nou gek! haha
ik had hem trouwens ook op de foto
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
-
- Goede 3L vriend
- Berichten: 578
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 03:08
- Echte naam: Rob
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 28 feb 2000
- Kilometerstand: 329.035km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Zwart - L041
- Brandstof: 100% biodiesel
- Locatie: Dodewaard
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Zal wel "TE gekke Lupo 3L" bedoeld hebbenzijn bericht erbij op facebook was "gekke lupo 3L gespot"
wat nou gek! haha
I drive my car as I Q my meat ..... Low & Slow
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
Hyundai Ioniq Electric White 28kWh '18
Mazda MX6 2.5V6 KLZE antraciet '92 2x3cyl
Yamaha XJ 900 '92
Quest ligfiets
- foppe
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 4120
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
- Echte naam: hou ik lekker geheim
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 14 nov 2001
- Kilometerstand: 506.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: North of Holland
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Ah, is wel geweldig man, nu ben jij ook eens gespot !
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
-
- Vriendelijke ebay held
- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 14 jan 2014, 11:59
- Echte naam: cor
- Autotype: Overige autotypes
- Kilometerstand: 68.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Locatie: emmen
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
ik zou die thermostaat toch maar eens gaan vervangen dan.
zeker nu het kouder gaat worden.
zeker nu het kouder gaat worden.
- Mat
- 3L Makker
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 15 jun 2014, 11:39
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 000.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Taftgroen - LA6N
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Noord-Holland
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Dat je temperatuur lager ligt met kouder weer komt mij bekend voor, ik heb mijn thermostaat alreeds vervangen waarna de temperatuur van de zomer bij een warme motor rond de 79 schommelde, nu met kouder weer komt die met moeite bij 65 graden. Helemaal als ik de kachel aanzet heeft die er moeite mee om warm te worden.
Lupo 3L TDI 1.2 2000
- Nietsnut
- Vriendelijke beheerder
- Berichten: 6138
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
- Echte naam: Melvin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 10 jul 1999
- Kilometerstand: 339.863km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Als ik weg rij is mijn auto al 68 graden, is mijn thermostaat ook stuk?
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
- BYM
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1564
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 300067km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zaanstad
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Jij. Mag. Niet. Meer. Meedoen. Met. Deze. Discussie.
Principes zijn geweldig ... Iedereen zou ze moeten hebben ......
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
Mijn rekord:
Tegenwoordig 4,0 gemiddeld
VW Lupo 3L 2001 - captain (s)low!
Tips voor kopen op eBay Duitsland
-
- Vriendelijke ebay held
- Berichten: 1793
- Lid geworden op: 14 jan 2014, 11:59
- Echte naam: cor
- Autotype: Overige autotypes
- Kilometerstand: 68.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Locatie: emmen
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
denk het niet met die standkachel van je.
- Nietsnut
- Vriendelijke beheerder
- Berichten: 6138
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:35
- Echte naam: Melvin
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 10 jul 1999
- Kilometerstand: 339.863km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Moonsilver - LR7X
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Zwolle
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Lol!
Huidig per 21-02-2022: Peugeot e208 GT Vertigo Blauw
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
Huidig per 09-02-2019: Kia e-Niro BEV https://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=4105
Ex: 2013 Passat 2.0 TDi DSG Variant http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=3644
Ex: 1999 Lupo 3L 98-LZS-3 http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=32&t=1014
Mijn YouTube kanaal.
- Willemvee
- Hemelse Vriend
- Berichten: 1503
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 16:52
- Echte naam: Willem
- Autotype: Overige autotypes
- Productiedatum: 10 jul 2008
- Kilometerstand: 270.000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Locatie: Váraszó
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - Fryslan boppe !
Grillblock ervoor doen?
Mat schreef:Dat je temperatuur lager ligt met kouder weer komt mij bekend voor, ik heb mijn thermostaat alreeds vervangen waarna de temperatuur van de zomer bij een warme motor rond de 79 schommelde, nu met kouder weer komt die met moeite bij 65 graden. Helemaal als ik de kachel aanzet heeft die er moeite mee om warm te worden.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
Mijn Lupo 3L lijkt wel een soort ingebouwde anti-elektrische ramen optie te hebben.
Hij wil het gewoon niet! (rechts)
Elke keer als er rechts een elektrische raam in de buurt van de deur komt, dan eet mijn auto het op!
lezen jullie mee?
-2 weken geleden-
* ik kocht een elektrische ramen kit, bereidde de boel voor, bouwde het samen met rick in. en links werkte alles in 1x perfect.
* rechts bleek het mechaniek stuk toen we het hadden ingebouwd
-1 week geleden-
* ik kocht een nieuwe rechter mechaniek (+ links als reserve) . deze rechter bleek later ook stuk
* met behulp van onderdelen de linker mechaniek hebben we de defecte rechter mechaniek gerepareerd.
* na 2x op en neer bleek de motor van deze rechter mechaniek ook opeens stuk ?
--vandaag--
* we wisselden de buitenzijde van de motor (waar de magneten inzitten). toen deed alles het, maar maakte het een zwaar geluid bij het naar beneden gaan
* we wisselden nu ook de motor zelf, toen deed het raam het alleen nog maar in tikjes tegelijk. dus tikje omhoog, tikje omhoog, tikje omhoog, handmatig
Rick en ik zijn dus inmiddels experts in het repareren van zo een beetje alle problemen die een elektrische raam kan hebben. Maar elke keer als we een probleem oplossen ontstaat er een compleet nieuw probleem.
ik kan nu nog de linker motor in de rechter proberen te zetten, of gewoon WEER een nieuwe mechaniek kopen. Die kan ik dan wel direct testen. De draad voor elektrische ramen is nu makkelijk toegangbaar omdat er weer een handmatige mechaniek in zit. En dan bidden tot harikrisnja dat het blijft werken
als jullie ooit problemen hebben, dan kunnen jullie dus Rick en mij.....VOORAL NIET OM HULP VRAGEN !!! nachtmerries krijgen we er van
Hij wil het gewoon niet! (rechts)
Elke keer als er rechts een elektrische raam in de buurt van de deur komt, dan eet mijn auto het op!
lezen jullie mee?
-2 weken geleden-
* ik kocht een elektrische ramen kit, bereidde de boel voor, bouwde het samen met rick in. en links werkte alles in 1x perfect.
* rechts bleek het mechaniek stuk toen we het hadden ingebouwd
-1 week geleden-
* ik kocht een nieuwe rechter mechaniek (+ links als reserve) . deze rechter bleek later ook stuk
* met behulp van onderdelen de linker mechaniek hebben we de defecte rechter mechaniek gerepareerd.
* na 2x op en neer bleek de motor van deze rechter mechaniek ook opeens stuk ?
--vandaag--
* we wisselden de buitenzijde van de motor (waar de magneten inzitten). toen deed alles het, maar maakte het een zwaar geluid bij het naar beneden gaan
* we wisselden nu ook de motor zelf, toen deed het raam het alleen nog maar in tikjes tegelijk. dus tikje omhoog, tikje omhoog, tikje omhoog, handmatig
Rick en ik zijn dus inmiddels experts in het repareren van zo een beetje alle problemen die een elektrische raam kan hebben. Maar elke keer als we een probleem oplossen ontstaat er een compleet nieuw probleem.
ik kan nu nog de linker motor in de rechter proberen te zetten, of gewoon WEER een nieuwe mechaniek kopen. Die kan ik dan wel direct testen. De draad voor elektrische ramen is nu makkelijk toegangbaar omdat er weer een handmatige mechaniek in zit. En dan bidden tot harikrisnja dat het blijft werken
als jullie ooit problemen hebben, dan kunnen jullie dus Rick en mij.....VOORAL NIET OM HULP VRAGEN !!! nachtmerries krijgen we er van
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
- foppe
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 4120
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
- Echte naam: hou ik lekker geheim
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 14 nov 2001
- Kilometerstand: 506.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: North of Holland
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
Ik wou jullie net vragen om mijn linkerraam na te kijken, die loopt soms een beetje zwaar
Maareh diehards, jullie hebben vast wel van de spreuk gehoord: de aanhouder wint
nog effe doorzetten dus, dan komt het allemaal goed.
Maareh diehards, jullie hebben vast wel van de spreuk gehoord: de aanhouder wint
nog effe doorzetten dus, dan komt het allemaal goed.
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
- Wolf
- 3L Vriend voor het leven
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: 13 jan 2014, 14:03
- Echte naam: Dirk
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Productiedatum: 03 jan 2005
- Kilometerstand: 257.000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Sagegreen met. - LA6Q
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Drenthe !
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
Ach het is toch geen weer om met je ramen open te rijden en voor de parkeergarages heb je alleen het linkerraam nodig...
Mijn Lupo 3L - 2005 - Sagegroen ! http://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php? ... stelt#p375
Na 8 jaar en 170.000km komt het afscheid dichterbij
Na 8 jaar en 170.000km komt het afscheid dichterbij
- Rick-3L
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:20
- Echte naam: Rick
- Autotype: non-3L Lupo TDi
- Productiedatum: 07 nov 2000
- Kilometerstand: 325.200km
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Planetsilver - LR7V
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Alkmaar
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
Ik wil er niet over praten...
Sinds die elektrische ramen zit ik in therapie... Contante nachtmerries van Davids rechter mechanismen die mijn vingers opeten.
Ik denk dat het klaar is Dave.. Jij als arts moet weten dat wanneer er geen redding meer mogelijk is dat amputatie de volgende stap is voordat het overslaat op de rest van je 3L.
Dus ik stel voor dat wij jouw gehele rechterdeur amputeren (de infectie zal wel door de deur verspreid zitten).
Als de wond genezen is gaan we wel kijken naar een goede prothese deur.
Ik ben bang als wij nog 1 poging doen om dit mechaniek werkend te krijgen je koppakking gaat lekken. Maw hij moet er maar aangaan wennen dat hij met 1 deur door het leven moet.
Fysiotherapeut David kan denk ik wel de lupo leren omgaan met z'n handicap.
-Rick
Sinds die elektrische ramen zit ik in therapie... Contante nachtmerries van Davids rechter mechanismen die mijn vingers opeten.
Ik denk dat het klaar is Dave.. Jij als arts moet weten dat wanneer er geen redding meer mogelijk is dat amputatie de volgende stap is voordat het overslaat op de rest van je 3L.
Dus ik stel voor dat wij jouw gehele rechterdeur amputeren (de infectie zal wel door de deur verspreid zitten).
Als de wond genezen is gaan we wel kijken naar een goede prothese deur.
Ik ben bang als wij nog 1 poging doen om dit mechaniek werkend te krijgen je koppakking gaat lekken. Maw hij moet er maar aangaan wennen dat hij met 1 deur door het leven moet.
Fysiotherapeut David kan denk ik wel de lupo leren omgaan met z'n handicap.
-Rick
- Rick-3L
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:20
- Echte naam: Rick
- Autotype: non-3L Lupo TDi
- Productiedatum: 07 nov 2000
- Kilometerstand: 325.200km
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: Planetsilver - LR7V
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: Alkmaar
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
By the way, wij hebben het voor elkaar gekregen een mechanisme dat met het raam dicht vaststaat maw je komt met geen mogelijkheid bij de klemmen heel te demonteren.
Eigenlijk was dit een geval ruit intikken. Of de staalkabels doorknippen zodat ie naar benden viel.
Zonder beschadigen alles gedemonteerd. Raam er gewoon uit gekregen.
Mocht iemand dit probleem ook hebben ASK US.
-rick
Eigenlijk was dit een geval ruit intikken. Of de staalkabels doorknippen zodat ie naar benden viel.
Zonder beschadigen alles gedemonteerd. Raam er gewoon uit gekregen.
Mocht iemand dit probleem ook hebben ASK US.
-rick
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
en.....het rechter raammechanisme bevat bloed van ons beiden :p
tot bloedens toe die boel ingebouwd!
tot bloedens toe die boel ingebouwd!
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
- foppe
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 4120
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:13
- Echte naam: hou ik lekker geheim
- Autotype: Audi A2 1.2TDI
- Productiedatum: 14 nov 2001
- Kilometerstand: 506.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Delfingrau Metallic, F5 - LX7Z
- Brandstof: Normale diesel
- Locatie: North of Holland
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
[youtube][/youtube]
Ik rij een audi A2 3L SLR B4 dolfijn grijs
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
3Lvrienden: voor liefhebbers, door liefhebbers
- 3L-Dnadave
- 3L Vriendenteam
- Berichten: 3490
- Lid geworden op: 12 jan 2014, 17:00
- Echte naam: David (op zn engels)
- Autotype: VW Lupo 1.2TDI
- Kilometerstand: 384.000km
- Transmissie: Automaat
- Kleur: Fantasiegroen - LR6A
- Locatie: Leiden
- Contacteer:
Re: 3L-DnaDave's Fantasiagroene 3L - anti-elektrische ramen
Met bloed
Zweet
En geen ramen!!
(Credits aan pwella)
Zweet
En geen ramen!!
(Credits aan pwella)
VW Lupo 3L 1.2TDI, Fantasiagroen 2000, 384.000km, Met een shitload aan upgrades topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Softblue 2002, 301.000km, fulloption met openairTopic
Audi A2 3L, 1.2TDI, Island Groen 2001, 270.000km fulloption++topic
VW Lupo 3L 1.2TDI, Custom Crono yellow] topic
VW T1- spijlbus, Blauw15 Raams topic