Bluebird heeft de rolmaat geleend dus dan maar ff op deze manier

Het verschil tussen OEM en BC Racing

Zincspray

Bij mij hing ie linksachter iets lager, ca 2 a 3cm. Voor siste de dempers niet meer, wat een teken was dat die er ook aan zitten te komen. Dus alleen rechtsachter was nog redelijk, Dat was voor mij de reden om de hele boel te vervangen.Fuzz schreef:Mooi allemaal om deze ervaringen met verschillende veringen te lezen. Voor mij even de vraag, hoe noodzakelijk zijn deze nieuwe veringen voor jullie? Puur meer comfort, of zijn de oude toe aan vervanging? Is het te merken als vering versleten is?

Morten schreef:Demping is net als de voorkeur voor vrouwen, de ene eigenaar wil blond, lang, smal, goeie voorgevel, sportief en slim en de ander eigenaar wil weer een brunette, kleine, maatje 42, avontuurlijk en lief.
"Goed","comfortabel" en "kart" is net zo relatief. Als de eigenaar maar tevreden is.

+1foppe schreef:Weet je wat leuk is aan jouwes, het is één van de oudste, maar meteen één van de best onderhouden luup.
Meestal denk je van een 1999 die heeft zijn beste tijd gehad, maar praktisch alles bij die van jou is vernieuwd.
Die gaat vast nog wel 20 jaar mee