Sinds februari 2009 trotse eigenaar van mijn 3L, destijds voor 4500,- aangeschaft met 207.000km op de teller. Denk dat gebleken is dat ik in het bezit ben van een goed exemplaar, ik heb er tot nu toe weinig mee aan de hand gehad. Met wat uitzonderingen een defect geleide bus ter hoogte van Reutlingen Duitsland, hoop gedoe met de plaatselijke VW dealer uiteindelijk is Hans Koole vanuit Nederland overgekomen en ter plekken het “spel” uit de gangsteller gehaald. Op dit moment staat er 447.00km op, schakelen verloopt nog steed soepel, morgen wordt hij APK gekeurd maar verwacht geen grote dingen. Verder is hij orgineel op een Scheel bestuurders stoel na en Aerotwin ruitenwissers voor.
Vorig jaar het heveltje van de gangsteller vervangen bij JB Autoservice in Dieverbrug, voor een paar tientjes was ik wee op weg. Voor groot onderhoud bv distributieriem brend ik hem naar Jos.
Verder 33 jaar en van beroep wtb constructeur wonend in Stavenisse Zeeland, orgineel een Brabo, getrouwd met een Servische dame en aankomend vader.
Een iphone app (Roadtrip) waar ik al mijn tankbeurten mee heb bijgehouden:

Roadtrip 2012, Balkan Tour +/-6500km, totaal 72h gereden (wellicht leuk voor een uitgebreid verslag):

Nog een paar: