Sommige kennen mij nog wel.
Ik ben daniel op het moment 27 jaar oud en woonachtig in Huizen.
Eerder heb ik al een Lupo 3L gehad die ik al redelijk onder handen had genomen,
maar uiteindelijk weer weg heb gedaan voor een oude liefde (Subaru impreza GTT '98).
Dit is een aantal jaar terug geweest en nu ben ik dan weer terug met een 3L.
De 3L komt bij Sam vandaan, hij had hem al een tijdje in bezit en eerst wou ik hem eigenlijk niet kopen.
Maar lang erna heb ik hem dan toch maar gekocht en hij beviel me meteen eigenlijk wel goed.
Op 08-02-2014 heb ik de lupo gekocht en mee naar huis genomen.
Ik kwam er wel meteen achter dat de banden niet meer goed waren.
Gigantisch trillen op de snelweg en nog bijna omgekeerd gestaan op een rotonde terwijl ik er langzaam overheen ging.
Nou ja dan maar meteen 4 nieuwe banden erop.
Bleek 1 wiel helemaal vol te zitten met water en alle banden waren niet echt rond meer.
Met de nieuwe banden waren de problemen meteen verholpen.
Zo heb ik dan een tijdje rond gereden en was hij ook nog automaat.
Toch merkte ik dat hij steeds vaker schokte bij het overschakelen en ik wou de 3L toch al omgebouwd hebben dus uiteindelijk maar bij Sam neergezet voor het ombouwen.
Sam heeft hem perfect omgebouwd en daarbij is hij ook meteen gechipt.
Dus lekker iets meer pit uit de kleine Lupo, ik vind het echt heerlijk om er zo mee te rijden.
Uitlaat is ook netjes passend gemaakt en ik heb dan ook geen katalysator meer onder de lupo hangen.
Zelf ben ik een tijdje buiten bedrijf geweest haha (een klaplong gehad, 2e keer, de 1e keer was in 2009), helaas kon ik in deze tijd helemaal niets doen.
Nu nog steeds niet helemaal, op het moment weer rustig aan beginnen met werken.
Maar de volgende upgrade voor de lupo is al onderweg vanuit duitsland.
Via FK zelf heb ik een FK AK street schroefsetje besteld, wat een prijsverschil is dat met hier in NL.
Zodra dit binnen is dan ga ik samen met een collega dit onder de lupo bouwen en ook meteen een ashoes vervangen die stuk is.
To do list:
- Onderzijde voor en achter bumper in kleur
- schade links achter herstellen
- linker buitenspiegel vervangen door de kleinere variant
- ramen blinderen
Done list:
- Ashoes Links wielzijde vervangen
- Verlaagd met schroefset
- uitlijnen
Mijn oude lupo.

Mijn nieuwe lupo.

Voor zover wie ik ben en wat ik heb.