De luup is terug van de schade herstellert !
Omdat ik niet op tijd in Leiden kon zijn, heeft Paula hem opgehaald
ik heb haar gezegd waar ze op moest letten : kleurverschil, stalen deur? (magneetje, kloppen), alles recht etc.
en het ziet er netjes uit!
alleen is het randje rond de wielkast achter nog een klein beetje plakkerig, alsof de blanke lak toch een tikkeltje langer had mogen drogen.
Ik ga morgen even kijken of het dan netjes en droog is. Als het ter plekke toch zichtbaar is dat de auto te snel naar buiten is gegaan, dan ga ik gewoon terug. heb toch 4 jaar garantie op het werk.
verder is de oude deur volgens mij hersteld, en is er geen nieuwe zilveren deur in gekomen. want aan de binnenkant van de deur te zien is de binnenkant niet recent gespoten.
dan zou er dus misschien toch een tweedehands groene in zijn gezet? op de factuur staat in ieder geval demonteren spiegel, slot en handgreep....allemaal zaken die ze niet zouden hebben gedaan als de deur er niet uit was gehaald. Ik bel ze anders morgen nog wel even....of ik breng een flesje wijn langs als bedankje voor het bemiddelen met de taxateur. vraag ik het dan.
in ieder geval is te zien dat achterbumper, zijscherm en deur buitenzijde zijn gespoten.
vet en een beetje vuil rondom het scharnier ziet er niet uit alsof de binnenkant van de deur recent is gespoten
ook hebben ze op mijn verzoek keurig de nieuwe kabelboom voor de elektrische ramen alvast door de deur heen naar binnen toe getrokken.
dus ik kan volgende week met rickdepik alles netjes inbouwen met de elektrische ramen, en dan hoeven we aan de passagiersdeur geen kabel te trekken.
dus!
mijn groene botsautotje kan er weer tegenaan!!
tot nu toe is er qua schade herstel voor zover ik weet het volgende gedaan aan mijn luup
* bij vorige eigenaar
- in ieder geval een front aanrijding waarbij koplamp ophanging is afgebroken, en de bumper en de motorkap vervangen moest worden. Er zat toen een wss stalen zilveren motorkap op die groen was gespoten. Ik heb nadien de motorkap vervangen door een alu groene
* met mij als eigenaar
- 2011 : roestschade bij beide voordorpels gespoten + spoiler gemonteerd en gespoten
- 2011 : aanrijding links achter tegen paaltje. linker achterkant is eruit geslepen en erin gelast. ook nieuwe achterbumper.
- 2014-3 : voorbumper, zijschermen (roest nogmaals) rechterdeur en rechter achterzijscherm en achterbumper gespoten in Hongarije
- 2014-11 : aangereden op A27: rechter achterzijscherm , achterbumper en rechterdeur gespoten en uitgedeukt.
en oja, de rekening van de schade hersteller naar de verzekering :