ruiten wissers
ruiten wissers
ruitenwisser voor en achter werken niet meer rara kan iemand mij helpen lupo 3l 2002
- tiemen
- Allemans 3L vriend

- Echte naam: Tiemen Harte
- Autotype: non-3L Lupo TDi
- Contacteer:
Re: ruiten wissers
Beste Alexsinga,
Het wordt hier gewaardeerd als je eerst zelf eens rondkijkt op het forum of de zoekfunctie gebruikt.
Als alle wissers op éénzelfde zekering zit dan zou ik de zekeringenkastje even controleren.
En als het mechaniek niet werkt:
http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=51 ... aniek#p474
Ook is het netjes als je je eerst even introduceert, Tiemen
Het wordt hier gewaardeerd als je eerst zelf eens rondkijkt op het forum of de zoekfunctie gebruikt.
Als alle wissers op éénzelfde zekering zit dan zou ik de zekeringenkastje even controleren.
En als het mechaniek niet werkt:
http://3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=51 ... aniek#p474
Ook is het netjes als je je eerst even introduceert, Tiemen
Geen Lupo meer boehoeooohoeeee.
zekeringen zijn okay en de asjes zijn pas vernieuwd dus ik denk dat het een relais is maar waar zit die ?
-
3L-Emiel
- 3L Vriendenteam

- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
alexsinga schreef:zekeringen zijn okay en de asjes zijn pas vernieuwd dus ik denk dat het een relais is maar waar zit die ?
volgens mij achter de zekeringkast boven je linker knie als je in de auto zit
Thanks ik ga zoeken
Als er een relais kapot is doen dan beide ruitenwissers het niet meer voor en achter ? relais wel gevonden achter het zekeringen kastje
-
3L-Emiel
- 3L Vriendenteam

- Autotype: Overige autotypes
- Brandstof: Normale diesel
geen idee.alexsinga schreef:Als er een relais kapot is doen dan beide ruitenwissers het niet meer voor en achter ? relais wel gevonden achter het zekeringen kastje
zekering wel goed, misschien hendel stuk?
De achter ruitenwisser is niet via het relais geschakeld, het schakelaartje op je hendel gaat gewoon naar achter naar de wisser motor. Het lijkt er op dat er iets met de hendel is, of twee storingen tegelijkertijd?!