Ik heb nog wat last-minute klusjes bedacht waar ze mee bezig zijn. Naar alle verwachting kan de bus vrijdag of zaterdag worden afgeleverd.
Bedoeling is dan dat alle gerestaureerde delen beschermd zijn met primer. Maar het spuiten gebeurd later.

Vanochtend was ik bij een patient in Zeeland, en op de terugweg kwam ik langs Yerseke. Een dorpje dat bij mij sinds kort vooral te maken heeft met...Paruzzi! de webwinkel waar ik al heel wat bestellingen heb geplaatst. Ik kon er nu in levende lijve even langs. Ik kocht daar wat kleine dingen die ik eigenlijk even in gedachten hield om later te bundelen ivm verzendkosten. Maar deze vond ik metname belangrijk: 1 nieuwe middenbank-bodem bevestiging. Die gaan we extra plaatsen om zodoende de middenbank achterstevoren te kunnen plaatsen. zodat we kunnen kiezen tussen normaal en gespiegelde opstelling van de banken. Ik heb er maar eentje nodig, omdat er nog eentje herbruikbaar is uit het uitgezaagde stuk vloer.

Verder had mijn vader wat skaileer-samples besteld, waaruit we 2 kleuren hebben gekozen. Deze gaan we bestellen en door niemand minder dan onze eigen Johan en zijn stoffeerder laten omtoveren tot nieuwe stoel + bank bekleding en deurpanelen. Opzich zijn de huidige banken prima bekleed maar ze zijn zwart, en dat past bij niks wat we verder voor plannen hebben.