Wegens inruil, heb ik voldoende grijze interieurs in de aanbieding.
Schuim is stevig en geen beschadigingen of ingezakt schuim op de bekende plekken (wangen).
Forum meeneem prijs € 50,00
Prijs is eventueel incl. inbouwen.
Laatst gewijzigd door Johan op 07 sep 2015, 19:35, 5 keer totaal gewijzigd.
Inmiddels is de voorraad standaard grijze interieurs weer verder gegroeid en kan ik ze nog goedkoper aanbieden.
Alle aangeboden interieurs zijn grondig gereinigd en altijd geheel compleet en met stevige kussens en wangen. Zonder beschadigingen of kale plekken.
Heb jij een sjofel en vies interieur of ontbreken er delen, is nu de kans om je 3L weer lekker fris te maken.
Ombouwen duurt slechts 15 minuten.
Eventueel kunnen je eigen deurpanelen gelijk mee worden gereinigd voor een zeer zacht prijsje, speciaal voor het forum van € 5,00.
In de threadtitel staat nog een prijs van € 65,=, Johan. Ik weet niet of dat is wat je wilt? Anders moet je even je eerste post in dit draadje aanpassen.
ik heb de koptitel aangepast, dus geen vergissing. De actie is voorbij en de normale prijs zonder inruil, is die in de koptitel.
In de tussenliggende koptitels blijft altijd de originele tekst staan.
Ik heb wel een grijs met blauw, maar die is voor de normale Lupo, past niet in de 3L.
En op die site staat ook het volgende: actueel aanbod en prijzen op Marktplaats.
Laten we dan op één plek verder comuniceren.
Vergeet niet dat je ook al per app met me aan het onderhandelen bent.
En ik maar denken dat ik met drie klanten bezig ben over een 3L interieur...