Ik ben Chris en eigenaar van Accu Unie. Ik ben bij jullie terecht gekomen omdat ik van leden van dit forum afgelopen jaar een order heb mogen ontvangen voor een aantal accu's. Ik vind het altijd wel leuk om dicht bij mijn klanten te staan en te horen wat er speelt en daarom heb ik mij even aangemeld hier.
Zelf heb ik geen duitse auto maar ben ik liefhebber van de japanners. Ik weet dat dat hier waarschijnlijk compleet afgeschoten wordt
Na een vaste lokale accu winkel in Den Haag ben ik in 2013 begonnen met een webshop in accu's. Eigenlijk is dit idee ontstaan omdat ik het eigenlijk belachelijk vindt wat er wel niet gevraagd wordt voor een auto of motor accu in de bekende lokale winkels. Op het web was het vrij stil rondom accu's en dus heb ik besloten samen met mij compagnon om er vol voor te gaan. Drie jaar verder mogen we trots zijn met een ruim assortiment die direct onze naam weerspiegelt. Ik denk dat onze producten icm de prijs enorm scherp is. We zijn geen prijsvechter en verkopen dus ook geen merken waarvan de kwaliteit niet voldoet aan onze norm. Onze norm is dat elke accu groot of klein door de Duitse keuring moet komen en daarvoor een keurmerk heeft. De duitse din norm is met uitstek de strengste kwaliteit controle voor accu's in europa en hiermee kunnen wij klanten gerust stellen dat zij een product kopen waarvan de kwaliteit uitvoerig is getest.
Accu's welke niet verkocht worden en daardoor lang op de plank liggen gaan linea recta terug naar de fabrikant voor nieuwe batches. Daar hebben wij afspraken voor gemaakt met alle fabrikanten waar wij zaken mee doen.
Volgens mij zijn er regels op elk forum omtrent bedrijven dus ik gaat hier niet lopen spammen met allerlei aanbiedinge oid. Heb je technische vragen over accu's dan kan ik ze uiteraard wel beantwoorden. Verder ben ik zeer benieuwd hoe het de leden vergaat met de accu die zij bij ons hebben afgenomen