Iemand goede/slechte ervaringen met bepaalde merken?
Op AliExpress zie ik veel aanbod, in NL ook wel alleen wat duurder. Ervaringen met iCartech, Zenec?

Nee, er zit een vierkante dubbel DIN ruimte in de Transporter van 2005. Nu een Becker radio die soms uitvalt..3L-Emiel schreef:Wat zit er nu in?
Heb je niet een 2xdin met ronde rand of zo?

Vele malen beter dan de oude Becker radio. Er zit een uitgebreide equalizer op met een aantal presets. DAB+ geeft altijd een perfect signaal, of helemaal geen signaal...Nietsnut schreef:Leuke radio Hans, hoe klinkt hij?

Hans schreef:Omdat ik dan een draad van de achteruitrijlampen van een zekeringkastje onder de accu moet weghalen... Daar zit 'ie bij de T5. Veel gedoe en weinig winst.

Misschien ben ik maar een simpele geest, maar gaan in dat geval de achteruitrijlampen niet branden als je onderweg de schakelaar omzet?3L-Emiel schreef: Maar waarom zet je hem niet en op de achteruit schakeling en een lus naar direct?.

Hans schreef:Misschien ben ik maar een simpele geest, maar gaan in dat geval de achteruitrijlampen niet branden als je onderweg de schakelaar omzet?3L-Emiel schreef: Maar waarom zet je hem niet en op de achteruit schakeling en een lus naar direct?.