Wielkappen achter is een probleem bij een lekke band, je zou echt iets moeten verzinnen, bijvoorbeeld een dicht spatbord dat er in zijn geheel af te halen is als het nodig is. Ik heb echt respect voor deze jongen. Hij is niet bang, werkt in volledige chaos (zie zijn werkplaats op zijn filmpjes) en heeft een heel duidelijk doel dat bij het concept van de auto past: zuiniger!
Een compleet dichte bodemplaat ontwikkelen met daarin weggewerkte uitlaat, dat zou ook revolutionair zijn!
De zaag in dat dak zetten, dat zou ik ook zooooo graag een keer doen! Inderdaad niet lelijk. En wat moet je met die hoofdruimte?
Ik ben wel benieuwd hoe hij dat met de ruiten heeft opgelost.
Achterruit en zijruiten zijn ook veel te zwaar trouwens. Eruit, en plexiglas erin zou ik zeggen. Kortom, er zijn een heleboel dingen die ik zou willen doen als de prijs van een 3L zover zakt dat je je ook nog een mislukking kan veroorloven. Maar deze jongen doet het toch maar!
Maar ook zijn wieldoppen en de grillblock, het is allemaal heel doordacht vind ik.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.