Vraagprijs € 850,00. Auto staat in Balkbrug (OV).
Auto loopt nog goed en schakelt probleemloos maar krijgt toch her en der ouderdom vlekken.
KM stand ca. 289000. 249000 km op de teller en ca. 40.000 km teruggedraaide kilometers (gecontroleerd door forummedewerker). Wordt nu nog in gereden
Versie met stuurbekrachtiging, dus zonder de start-stop. Auto staat op H&R verlaging set.
Extra set velgen met winterbanden (3,5 en 5mm profiel). De banden die er nu onder zitten hebben 2,5 en 4mm profiel.
1 oude aandrijfas heb ik ook nog liggen waarvan tripode nog bruikbaar is.
Ook het Duitstalige boek krijg je erbij en een hoop facturen heb ik nog.
In al die jaren de grote beurten gehad bij JB te Dieverbrug. Volgende riemwissel is nodig bij tellerstand 270000 km.
APK met reparaties is bij de plaatselijke garage gedaan. Kleine beurten deed ik zelf. Laatste olie- en filterwissels is gedaan bij 240000km
Aandrijfassen zijn vernieuwd, wiellager rechtsvoor vernieuwd. Astappen versnellingsbak vernieuwd. H&R set geplaatst ter vervanging van de versleten originele set dempers en veren. Dynamo vernieuwd.
Voordat ik deze auto in april 2010 (149000km) kocht is er in juli 2009 een gereviseerde versnellingsbak geplaatst. Volgens Jos van JB zou dit een VW-gereviseerd exemplaar zijn. Deze bak schakelt nog steeds zonder problemen

TIP: Foto's geplaatst met Postimage https://postimages.org/
Groeten, Michel